Gå til innhold

fødselsstart


sjettejuli

Anbefalte innlegg

hvordan startet deres fødsler? og hvordan skjønte dere at "dette er noe annet enn før", liksom. Setter det sånn pang vondt igang, eller gradvis, sånn at man lurer litt, liksom?

hilsen førstegangs og nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil, kan du få lese fødselshistoria mi..? Tok lang tid før jeg skjønte at det var i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på det forrige nicket mitt, vålerenga12. Eller, hehe:) Har jo bare tilføyd daniel da, men... ;) Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her startet det med at vannet gikk, så det var lissom ikke no tvil! Men det tok litt tid før riene kom, og de kom gradvis. Men jeg var ikke i tvil om at det var "the real deal". Men som sagt etter vannavgang, så er jo ikke det at fødselen starter noe sjokk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet av at vannet gikk. trodde jeg tissa i senga, men når jeg reiste meg opp så sa det bare slpæsh! var ikke i tvil da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg bygde det seg opp fra murringer til vooonde rier, så gikk vannet( da var jeg allerede på sykehuset).

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

saaaaaaakte men sikkert vondere og mer intenst.Men innrømmet ikke for meg selv at ting var i gang alikevell før jeg hadde nesten 6 cm åpning og 3-4 min melllom riene (var så langt på overtid at jeg hadde "gitt opp" at det skulle starte av seg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...