Gå til innhold

Hvordan er jobb situasjonen deres?


2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om det er mange som har fast jobb, eller som bare går i vikariater og prøver åbli gravide?

Vi har lyst til å begynne å prøve, men ingen av oss har fast jobb, bare vikariater begge to.Og da er det vel ikke så lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min har fast jobb og en veldig grei inntekt. Så det tillater at vi kan prøve å bli gavide selv om jeg ikke har fast jobb.

 

Jeg har et vikariat i en barnehage som går ut ut juli. Jeg har søkt på en ny periode som vikar der (nesten ett års vikariat), men tviler på at jeg får det. Jeg har nemlig søkt på skole til høsten, og det vet de om på jobben min.

 

Håper inderlig jeg kommer inn på skolen, og at jeg får tatt hvertfall første året ferdig før det kommer en unge :-)

Nå har vi prøvd i snart 1,5 år, så da kan det godt vente noen mnd til for nå er jeg så innstilt på å begyne på skole :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når passer det egentlig da?.... aldri stort sett har jeg erfart... men nå prøver vi allikevel... kanskje går det så lang tid med prøvingen at dere begge to allerede er i fast jobb til da?:) dessuten er det mange som søker jobb når dem er i permisjon og som får det også:) Lykke til uansett hva dere velger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i fast jobb begge to, men jeg ønsker meg en forandring. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med det, her lyses det bare ut vikariater om dagen, og det er litt kjipt å bytte vekk det faste da. Kan jo søke meg videre etter at et evt barn er født. Drøyer det lenge før spiren sitter derimot, må jeg bare bytte jobb, blir gal av å være der jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fast jobb - førskolelærer i en kommunal bhg

Gubben er selvstendig for tiden - jobber for en rørlegger

Til mandag skal han på intervju ang fast jobb i kommunen - krysser fingrene for at han får den ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg emblamamma! Jeg er førskolelærer i komm. bhg og har fast jobb, og sambo er selvstendig næringsdrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i et kort engasjement... Så jeg vil ha litt fastere jobb før jeg blir gravid. Derfor krysser jeg fingrene og håper jobben ordner seg slik at vi kan prøve for fullt på en baby i 2007...

 

Så jeg skjønner godt hvordan du har det Mrs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har fast jobb, og jeg har vikariat fram til 1 mars neste år. Begynte i dette vikariatet i januar i år. Dersom jeg blir gravid nå snart, og da føder f.eks i april neste år, har jeg da rett på å få utbetalt 80% lønn i 1 år framover da, selv om jeg egentlig ikke er vikar der lenger? Jeg har jo jobbet i minst 6 av de 10 siste månedene. Må jeg ha tjent så å så mye? Eller vil jeg kun få utbetalt et engangsbeløp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne i 67% stilling, i august vist ikke jeg får noe annet. det er et år. mannen min har jobb 100% hvertfall til nytt år, mulig et år til.

det er bare så forbaska, har vært på flere intervjuer begge to, men å få noe fast er vist komplett umulig!

Vi synes det er litt usikkert å bli gravide nå, vist ikke det ordner seg.

men vi har så lyst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...