Gå til innhold

graviditets testen vist feil...


#elsker jenta mi#

Anbefalte innlegg

noen som har fatt posetiv graviditets test en gang og tok en ny etter 48 timer ogsa var den negativ.... har fatt en posetiv skal ta en til i morgen er sa spent..... gruer meg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei **Elisabeth**

 

Håper ikke du blir veldig sur på meg nå, men jeg har nettop opplevd det samme...

 

Jeg fikk positiv test på mandag, og i dag veeeldig negativ test.. har testet flere ganger, og alle er negative... Lever selvfølgelig i håpet, men må innrømme at jeg begynner å skjønne at det ikke klaffet denne gang... :/

 

Håper selvfølgelig at det klaffer for deg da!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart !!! HVa slags tester bruker dere, testen skal da ikke slå ut uten HCG???

Er dere sikker på at dere ikke har vært gravid for å så mistet det??

Høer om mange tester som har vist feil ved at de har vist negativ når man har vært gravid, men ikke omvendt!!

 

Bruk alltid morgen urin nå da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om man har vært gravid,og mistet,så blir ikke testen negativ med en gang. Hcg`n er i kroppen en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke enda men bare lurte jeg skal ta en ny en i morgen.... for tok en i gar pa morran med morra tisset og den var posetiv.... bare lurte pa om det hadde skjedd... har hort om mange tilkeller andre vei men ikke denne veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte quick respons fra apoteket... Rart, ja... Du kan jo bare tenke deg hvor mye tanker som er inne i hodet mitt nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Elisabeth**

 

Hei, jeg er her på visit fra 2 tri og mener at har du først fått en posistiv test så er sansyneligheten for at du er gravid stor........

 

men det er tilfeller hvor man har hatt falskt positive tester (da har den blitt positiv etter at den først viste negativt resultat)

 

Jeg lurer mest på når du har/hadde IKM;) Hvis den enda ikke er før om noen dager, hadde jeg ventet og tatt en til..... Var IKM for flere dager siden hadde jeg tatt denne positive testen og trodd på den helt til noe annet var bevist;)

 

Lykke til!

 

Hilsen ei som hang her i 13 pp`r før spira satt;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POstiv etter mange minutter forstår jeg, men en ed gang, det forsår jeg ikke... HCG er jo lav med en gang, og følsomheten på testene er høy... jeg tror ikke det skiller mye fra å vise postiv til negativ de aller første dagene....

Jeg tror man har vørt graviod om en en CG test viser fositiv for så så vise neg...

 

Legen på sykehuset sa også dette til meg ved MA, etter de nye testene oppdager vi flere aborter siden testene er så mye er følsomme enn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat opplevd det samme. Legen tok blodprøve som viste at jeg ikke hadde hcg i blodet. Dette var CB test. 3 positive samme dag faktisk og en negativ hos legen. HCG i blodet sitter lengre i enn i urinen, testen har derfor vist falskt positivt :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...