Gå til innhold

Vilsågjerne, Thyr og Chill


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

God morgen.

Her har vi vært oppe siden 0545, sønnen min har bestemt seg for å bli skikkelig morgenfugl...

Bitte litt høyere temp i dag enn i går + at jeg målte litt tidlig. Håper det er et godt tegn. Ellers de samme vanlige murringene.

 

Ha en fin dag alle sammen:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg kjente noe jeg.. Ørlite granne stikking i ene puppen før jeg stod opp,, ellers kjenner jeg INGENTING.. Ingen ømme pupper, ingen lyskestrekk eller øm mage.. nada.. kjedelig.. Jeg er på dag9 etter eggløsning, mensen er forventet på dag13..

Målte ikke temp i dag, men tok en el test for gøyt (vet at det nok er for tidlig enda) den ble jo selvsagt negativ, og selvom fornuften sier at jeg må vente så ble jeg lei meg.. Håper nesten at det blir masse å gjøre på vakt i helgen sånn at helgen går fort...

Jeg har så lyst på avklaring..

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioden mellom el og ikm er det nesten så man er villig til å betale for litt mere tålmodighetC";).Håper du får litt å svinge deg med på jobb Loise,slik at tiden går og tankene får litt annen fokus...Men som tidligere nevnt...Det å kjenne ingenting kan være det mest pålitelige og overaskende symtom...Måtte de 4 dagene til ikm gå fort,og du få noen hyggelige vakter på jobb Loise!!Klem fra vilsågjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig mld Vilsågjerne!!

 

Jeg håper helgen går fort for deg også,, sånn at du også får andre ting å tenke på frem mot ikm.. Når helgen er over og uken starter så er det jo ikke så lenge til ikm for deg...

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...