Gå til innhold

Vilsågjerne, Thyr og Chill


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Jeg ser at dere har ikm tirsdag 27juni som meg.. Og tenkte vi kunne ha en liten hva-kjenner-eller-ikke-kjenner-vi tråd.. Det er jo innspurten mot IKM nå.. Så symptomene kommer vel pøsende på som de pleier *ler*

 

I dag er jeg på dag7 etter eggløsning.

Jeg har kjent stikking i livmoren i 2 dager. Det var kraftig i går. Ellers bare litt luft i magen. Men det er ikke så mye at jeg reagerer på det, så det er nok bare normal etter-el-luft. Jeg husker at jeg får endel luft i magen etter el... I går kjente jeg en svaaaaaak følelse av at det brente i puppene. Og jeg har svaaak følelse av øm livmor i dag.. Spennende

 

Hva kjenner dere?..

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ps: denne tråden blir suuuperspennende å lese i etterkant hvis en eller flere av oss blir gravid..!!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Loise...

Her er det foreløpig ingen tegn på noenting....Og akkurat det er like spennende,etter å ha innbilt mege det ene etter det andre etter el tidligere..Flott tråd Loise,vi må krysse fingra for hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ikke så mye symptomer å melde fra om her foreløpig, men jeg kjenner hardt etter altså:)

Våknet i natt av harde stikk i magen, men jeg tro nok at det satt litt for langt opp. Søren *ler*

Har murringer, men det har jeg stort sette hele tiden mellom EL og IKM.

Symptomjakten fortsetter....

 

Lykke til alle sammen, vi snakkes:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ♥Vilsågjerne♥

 

Mmm,, hvis mange tegn var null graviditet tidligere, så er det såklart spennende hvis du har lite tegn nå! ;0)

 

Jeg krysser fingre for deg!!

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at stikkingene i magen i natt ikke var på riktig plass...Men det er jo tidlig enda,, så det kommer nok tegn etterhvert!!!!! Jeg er spent på dine vegne!!!!!!!!! Jeg kjenner også hardt etter,, *knis*

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjene jenter :).

Egentlig så er den tiden fra el til ikm litt travel...

Man går jo hele tiden og tenker på om man har vondt her eller om det stikker der...Litt smårare er vi vel i denne perioden..Men tegnene er lette å finne om man bare leter nok:)

Stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fra el til ikm er det litt pes.. man kjenner etter og tenker og tolker.. Men samtidig så er denne tiden veldig spennende, og jeg ville ikke vært all spenningen og tegnene foruten.. :0)

 

Klem..

Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeeeeeeeehhhh... Dette skjønte jeg ikke. Du, Louise, har laget en tråd som heter IKM:juli. Og angiveligvis skrevet deg på IKM 5.juli. Og så har du plutselig IKM 27.juni????

 

Skjønte ikke det jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg tro at Loise hadde tidligere el enn forventet. Du beregner ikm 14 dager etter eggløsning. Loise har full kontroll på el og syklus så jeg tror ikke hun har bommet der nei---- hihi.....

 

Stemmer ikke det Loise.?

 

Jeg er tilbake igjen nå etter en liten ferie. Er på syklusdag 14 idag uten noen positiv el-test men håper å komme etter dere andre inn på 1 trimester snart:-)))

 

Lykke til alle sammen:-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym og Wish..

 

Det stemmer. Jeg fikk (for meg) tidenes korteste syklus denne gangen. Den blir kun ca. 29 dager. *lykkelig* Så ikm ble 27 juni i steden for den forventede 5 juli.. ( jeg har ustabile sykluser etter pilleslutt for 5mnd siden. Trodde jeg skulle få ca.34-36dagers syklus, men kroppen var snill denne gangen)

 

Jeg har med vilje ikke flyttet meg fra ikm juli listen. Vil henge med der og følge med dere andre også!! :0)

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har jo nesten IKM samme dag..... :) (jeg har 30.juni)Kan nesten henge meg på her, egentlig.. Selv om jeg har laget egen tråd:)

 

Har egentlig en del symptomer allerede, men tør ikke innrømme de heeeelt enda!!! hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare heng på her, det er helt ok..

mmm, tidlige symptomer prøver man å glemme, og sene (som passer til graviditet) symptomer de kjenner man godt på og klarer å overdrive,, men morro er det no lell...

 

Loise :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe nytt herfra i dag. Tempen var lik som i går. På dag 27 i syklusen og 9dpo. Håper på noen symptomer de neste dagene, utover murringene som stadig er der.

Noe nytt hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen stiger her også gitt...

Tror det må være varmen C";)...

Ellers ikke noe nytt annet enn at jeg har vært på gu i dag..Gynekologen ville dobbeltsjekke noe han forrige gang trodde kanskje var en polypp..Han ville utføre en behandling kalt isi...Føre opp vann i livmor med kateteter...Men livmorslimhinnen var blitt tykkere,så det var en mulighet for at jeg kan være gravid...derfor måtte jeg vente til eventuell menstruasjon..Så jeg venter jeg da.....væææææææææææææææææææææ.....

Klem til dere andre ventende jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Vilsågjerne, høres jo kjempelovende ut:)

Jeg skal prøve å vente med å teste til IKM-dagen, men jeg tror det blir hardt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å holde oss harde på testinga...

Jo færre tester vi sløser bort på tull...

Jo flere har vi til å bekrefte den positive når den kommer..

Ikke sant jenter..?Nyt sommerdagen jenter..

I dag har jeg bestemt meg for å skjemme bort min kjære litt ekstra,så i dag blir det favorittmiddagen...og fri tilgang på fjernkontrollen til fotball vm..Måtte vm en ende ta...C";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Vilsågjerne.. Håper for deg jeg!!! xxx krysser fingre

 

Jeg fikk også høyere temp i dag, er på dag 8 etter eggløsning nå. Håper tempen holder seg høy forbi ikm hihihi.. Det er lov å håpe.. Jeg skal teste med eggløsningstester i helgen, pga jeg skal jobbe nattevakter i helgen. Og de kan innebære litt røntgenstråling, og jeg vil helt beskytte meg godt hvis jeg skulle kanskje være gravid.....

Hvis jeg får positiv test skal jeg såklart komme her og informere.. :0)

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loise:)

Du skjønner vel at det blir din klare plikt å komme innom å informere:)

Kan ikke gå hele helgen med en hemmelighet helt alene vet du..

Ellers må jeg tilføye at hvis du er gravid så tenker du over det med nattevakter,ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattevaktene er det nok for sent å sno seg unna.. Men er jeg gravid så slipper jeg nattevakter resten av tiden jeg går gravid..

Det er heldigvis sånn at jeg jobber sammen med en annen kollega om natten og hvis det dukker opp oppdrag som innebærer røntgenstråling så får jeg bare be kollegaen min ta dem.. og forklare hvorfor hvis det kommer spørsmål..

 

Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan jeg snike meg med dere her inne? Har IKM den 28. juni, dager etter dere. Ingen symptomer, det er egentlig litt rart, men det betyr ikke at ikke jeg leter....

 

Ellers er jeg litt full av selvmedlidenhet her i dag, jeg ligger rett ut her hjemme med en kraftig forkjølelse... Ingenting er som BIM mens man satser på at den gir seg...

 

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen på ikm tråden vår m@ms..

Selv har jeg ganske så vondt i halsen, og har hatt det noen dager... Klarer liksom ikke la være å tenke at kanskje kroppen har litt nedsatt immunsystem fordi det er spire på gang.. Man klarer liksom ikke la være å tenke på det.. Så jeg håper for deg også,, at forkjølelsen din er blitt kraftig pga spire ;0)

 

Jeg har ikke særlig med symptomer jeg heller. Men det hadde jeg ikke da jeg ble gravid med datteren min heller. Så tegn eller ikke tegn trenger ikke bety noe.. Men, det er jo spennende å ha litt tegn da!! Håper det kommer noe murring eller sånt snart. hehe

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Loise:)

Ikke meninga å være formanende angående dine nattvakter,men ville helst passe på deg litt da ser du.Vise litt omtanke.Det er forsket litt på nattevakter/graviditet,og det er jo ikke noen positiv påvirkning på svangerskapet.Har ei kollega som mistet,trolig som en medvirkende årsak av dette...Så jobb og stå på du Loise,så venter vi med spenning på test resultat..Klem vilsågjerne.

p.s.Koselig med alle andre som slenger seg med også,la oss håpe at vi kan være med å lage babyboom her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Vilsågjerne

 

Jeg skjønte at du bare ville sørge for at jeg ikke gjorde noe dumt. Takk for omtanken! :0) Jeg skal ta det med ro, mens jeg jobber. Det skal nok gå bra.. Jeg er glad for at sjefen tar gravide vekk fra nattevakter med en gang vi blir gravide.. men siden jeg kanskje får vite om graviditeten MENS jeg jobber nattevaktene mine så blir det litt kort tid å si ifra på. Men som sagt - så er jeg glad jeg generelt slipper nattevakter i graviditeten!!!!!!!!!!!!

 

Når har du tenkt å teste, Vilsågjerne?

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å klare å vente med testen til ikm jeg...

Men som jeg skriver....jeg har tenkt det....Håper jeg klarer det også!

**********************C";)*********************

Du skader vel ingen med nattevakt nå,og godt at det finnes råd videre hvis du er gravid til å unngå nattevakt...Når tester du i helgen da?

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...