Gå til innhold

TR dukker ikke opp, men fikk negativ test i dag


*tybber*

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikm på lørdag, så tok en test i dag. Den var negativ! :o(

Jeg testet meg med en quick respons-test, og har hørt mye negativt om den.

 

Finnes det ikke håp for denne mnd da? Eller burde jeg teste meg med en Clearblue, for å være HELT sikker?

Mensen dukker jo ikke opp så NOE må det jo være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg fikk beskjed av legen å teste på dag 3 etter ikm også vente to uker før neste test..

MEn slikt er ikke enkelt da...

Sist gikk jeg 6 dager over og testa negativt før den tilslutt kom.

Men så er det jo flerne som tester positivt seint da.. ikke alle så har så stor hcg produksjon med en gang...

Ble vel ikke så mye klokere av dette da...

 

Uansett Masse LYKKE TIL!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg klarer å vente i 2 uker altså! =P Har lyst til å dra å kjøpe en CB nå med èn gang!

 

Jeg får kanskje bare vente å se da. Føler meg egentlig ikke gravid da, er bare mensen som ikke dukker opp..

 

Jeg venter frem til helga jeg, har den ikke kommet da, så tar jeg en ny test. Får nesten kontakte legen hvis mensen ikke kommer. For det er jo ikke normalt..

 

Men takk for svar! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker, siden jeg ikke kjenner når jeg får EL. Men jeg "regna meg frem til" at EL skulle vært da. Og jeg har veldig regelmessig mens, bortsett fra nå de siste mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sakt masse lykke til!!!

Kommer den ikke og testene er negative så ring lengen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke helt med 14 dager etter første dag mens, det riktige er 14 dager FØR mensen. Dermed må man nesten fakstisk merke/se/kjenne at EL er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da alltid hørt 14 dager ETTER. Men kanskje jeg surrer litt nå.. Vet litt, må regne jeg nå! =P

 

Okei, siden jeg vanligvis har syklus på 28 dager, så stemmer det vel at EL er både 14 dager før, og etter, samme hvordan man regner på det?

 

Eller er jeg helt blåst nå? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det der har jeg erfart ja... Jeg fikk mensen 18 dager på overtid, det vil da si at jeg hadde EL ca 4 dager etter at jeg egentlig ventet mensen...

Kjipe greier!!

Jeg dro til gynekolog, for det er jo forferdelig frustrerende, og hun sa at EL hadde vært forsinket (kanskje pga stress) og at mensen var like rundt hjørnet...(fikk den uka etter)

 

Men, hold håpet oppe! Sjansene er jo der for at du er gravid også, mange tester sent positivt :o)

 

Lykke til!!!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha EL ca 20 dager etter første dag i menstruasjonen, men så har jeg også ganske lang syklus på 32 -37 dager. Jeg benytter EL tester for å være sikker. Nå er det 16 dager siden positiv EL test og TR er fortsatt ikke kommet. Håper:-) Hadde negativ test i går, men jeg tenker å teste igjen i morgen tidlig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i denne situasjonen nå.....skulle hatt mensen for to uker siden. Jeg er ALDRI for sen, men har tatt tester( opptil flere ) og de er og blir negative........ Så jeg håper nå på at mensen kommer snart så vi kan starte på ny pp. Skikkelig frustrerende dette. Har en sterk følelse av at dette kommer av stress og håper virkelig at det retter seg snart. Kanskje blir sommerferien reddningen???!!!! Trenger å slappe litt av nå kjenner, jeg...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg må kontakte legen, for jeg har hatt veldig rar mens i det siste.. Nå denne syklusen hadde jeg småblødninger ca 8 dager før ikm, og alt har bare vært rart..

 

Men legen har ferie nå, så jeg får vente litt. Håper på at det skal stabilisere seg selv jeg da, for jeg vil ikke ta GU! =P Pingle vet du! =P

 

Jeg får teste meg på torsdag/fredag hvis ikke TR dukker opp. Er den negativ, får jeg kontakte legen!

 

Hvordan går det med deg da? Har TR dukket opp eller? Er sååå spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, det er ganske mye stress med denne prøvinga òg! Men er helt sikkert det som gjør at mensen uteblir også. Skal prøve å glemme det her litt nå tror jeg, så får vi se om det skjer da.

 

Har ikke prøvd så lenge da, men jeg tenker altfor mye på det å få baby nå, at det ødelegger mye tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den du skrev kl 19.11 til meg?? Svarer uansett jeg :o)

Faktisk så begynner jeg å bli "vant" til disse GU`ene jeg nå (i den grad man kan bli vant til noe sånt...), har jo vært gjennom utredning, og har tatt noen celleprøver. Er jo ikke noe spesielt moro å ligge i den stolen, men det er så fort gjort, og det er veldig greit å få sjekket opp og ha litt kontroll over den delen der nede også ;o)

 

Mensen min har ikke dukket opp ennå, negativ test i dag tidlig... Blir bare mer venting!

 

Vent til helgen med å teste du, om ikke mensen har dukket opp (vet det er vanskelig å vente, men ta deg i skinnet (o;)

Håpe håpe håpe!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var til deg, Malathiel! (hva betyr egentlig nicket ditt?)

 

Ja, men det er jo såå ubehagelig da. Har faktisk ikke tatt GU på noen år jeg, og har bare hatt den ene, så er nok derfor jeg gruer meg. Men i følge sambo MÅ jeg kontakte legen hvis mensen ikke dukker opp nå! Jeg får vel høre på sjefen da! =P

 

Men du har ikke ikm før på torsdag, var det så? Da får vi begge smøre oss med tålmodighet da! ;o)

Hvordan test bruker du? Har ikke prøvd CB sin før jeg, er den lik som QR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd QR jeg, hørt så mye negativt om dem... Bruker CB og billigestester sine. Testet med CB i dag tidlig.

 

Synes ikke det er så veldig behagelig nei, men det er ikke vondt. Har tatt mange "vanlige" undersøkelser, to innvendige ultralyder + røntgen av egglederne med kontrastvæske...

Du må bare hoppe i det, det er unnagjort på null komma niks!!

 

Joda, IKM er på torsdag, så det er jo bare å vente (gjør jo ikke annet...hehe...)

 

Nicket mitt betyr ingenting tror jeg. Jeg fant ikke på noe, og var inne på en slik *nickgenerator*-side, skulle skrive inn fornavn og etternavn og få et nick. Jeg skrev "kalle" på fornavn og "navn" på etternavn (kallenavn), og fikk fram Malathiel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg får kjøpe meg en CB på torsdag jeg da! Hvis ikke TR er kommet innen da. Hvis ikke så ser det ut som at TR har hoppa over ne mnd her...! *hmm*

 

Åja, takk for at du forklarte meg det, så ble nysgjerrigheten min stilnet! =P

 

Lykke til da, Malathiel! Skal krysse fingrene for at spiren sitter for dere nå! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...