Gå til innhold

Provera og temperatur osv.... HJELP!


Mamma des.08

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er nettopp tatt 11 dager med Provera som jeg fikk beskjed om av gynekologen min. Begynte dagen etter jeg hadde vært hos henne med Provera. Temperaturen min lå på mellom 35.92 - 36.10 grader. Etter da har temperaturen vært fra 36.48 - 36.78 grader. Hadde samleie 3.dagen etter jeg begynte med Provera. Tok siste pilla igår kveld. Kan det være at de tablettene har fått temperaturen til å stige? Kan en bli gravid mens en tar Provera? Isåfall er det sjans for at det kan være at jeg er blitt gravid?

 

Fikk også beskjed om at jeg skulle få en veldig liten blødning etter få dager etter siste Provera tabletten var tatt. Snakket om så lite som kanskje bare dråper. At det skulle registreres som M og at jeg da 5.syklusdag da skulle begynne med Pergotime.

Noen som kjenner til dette? Er det kun dråper som kommer da av M? Og erfaringer angående dager etter Provera som da M kommer?

 

Håper at noen kan svare meg på dette. Takknemlig for alle som ihvertfall sjekker om dere kan svare.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry,kan ikke svar deg på spørsmålene..

men har noen spørsmål til deg,så håper du kan svare..

hvor mange mg provera tok du ? -og hvor lenge etter proveraslutt fikk du blødninger ?

 

er min 2dag med provera i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok 3 tabletter hver dag i 11 dager. Tror det er 50mg i hver tablett. Ikke fått blødning enda. Tok siste søndag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, skrev feil. 3 tabletter pr dag jeg tok ja, men er 10mg i hver.

Er det noen som vet om det jeg spurte om??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...