Gå til innhold

Dere som har litt peiling!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Håper noen kan svare meg her :-)

 

Vi prøver egentlig ikke å få en baby, han vil ikke, men jeg kunne egentlig tenke meg en til. Uansett, vi bruker "naturlig prevansjon" og forsøke å unngå ubeskyttet sex i 5-6 dager før og noen dager etter eggløsning. Denne gangen kan det virke som om eggløsning kom før enn vanlig. Sitter med en positiv test i hvertfall så da er det vel el i morgen eller overimorgen. I siste tilfelle (og det mest sannsynlige) er det ca 4 døgn siden vi hadde ubeskyttet sex. Er noe håp om at jeg kan bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer. Samt at flere leger mener at man faktisk har mer enn èn eggløsning i mnd ;-) (noen har funnet EL på rundt dag 8 i syklus...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, håper du har rett! :-) Jeg vil på ingen måter lure mannen min, vil vi skal være enige, men han vet jo at det er en liten risiko hver mnd og skulle det skje tilfeldig så hadde jo det vært veeeeldig kjekt da ;-) Kryss fingrene for meg da, vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her

 

Hva er optimale forhold da?

 

Blir jo nesten litt håpefull her jo enda jeg vet at jeg ikke bør. Sjangsen er jo fortsatt veldig liten, men lov å drømme seg bort eller hva? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

EL mine er litt sånn her og der, men aldri før dag 12 (kun en gang for 1 år siden), som oftest mellom dag 14 og dag 19. Tester med el-tester hver mnd, sånne billige strips, men har jo funket fint så langt da. Denne gangen ser el ut til å bli dag 13, så det er før enn vanlig. Oi, så spennende! Takk så mye for svar jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...