Gå til innhold

Hvordan er morgenkvalme? Håper....:)


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske uggen om dagen, og merker særlig om morgenen at jeg ikke har matlyst, men også utover dagen. Kan dette være et godt tegn, eller er morgenkvalme mer med fullt oppkast og greier?

 

Huff, jeg håper sånn at jeg kanskje innbiller meg ting også... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var kvalm og uggen i begge mine sv.skap, men jeg kastet ikke opp en eneste gang! Det var mer den følelsen rett før du kaster opp, uten å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk gravid hadde jeg kvalme kun på ettermiddagen/kvelden. Kunne ikke helt forstå det, da alle alltid pratet om morgenkvalme, men det var visst like normalt å ha det på ettermiddagen/kvelden fikk jeg høre... Det var aldri slik at jeg måtte kaste opp, men kom som kastet på meg uten forvarsel... (hører kanskje med til historien at jeg hater å kaste opp da, og unngår det for enhver pris).

 

Kanskje du er gravid gitt??? Hadde vært moro :o) Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har pleid å ha kveldskvalme ;o)

Og jeg følte meg dagen-derpå de første månedene.

Etterpå har det vært som innlegget over skriver - føles ut som rett før man må spy, men gjør det ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere deler erfaringene deres!

Da er det jo lov å håpe! Krysser fingrene for at tante ikke kommer på torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare morgenkvalm, hadde ikke oppkast eller noe sånt!

Det å spise frokost tok lang tid, men mat skulle jeg ha for jeg var sulten. Når jeg hadde fått i meg frokost gikk det så mye bedre, fungerte 100% resten av dagen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...