Gå til innhold

irriterende med uregelmessig besøk avTR


Elias og Kristians mamma

Anbefalte innlegg

har egentlig ikke tenkt så mye på det før, men da vi startet å prøve for å få et barn til, ser jeg at jeg har ganske uregelmessig mens. har skrevet opp noen mnd og da har jeg syklus fra 29-35 flere mnd. nå er jeg på dag 32 og jeg lurer litt på om det kan være noe. var veldig trøtt hele forrige uke, kvalm og hodepine igår og idag, mensmurringer og innimellom stikk i magen.

hadde spotting (er det det det heter?) i forrige uke, men det har stoppet helt opp.

kan man få symptomer hvis en innbiller seg at man kanskje er gravid?

 

jeg har en gutt på to og et halvt år, men husker ikke når symptomene kom forrige gang. har veldig lyst til å kjøpe en test, men er så redd for å blir skuffet. bør vel kanskje ta testen om morgenen også, men vet at hvis jeg kjøper den nå må jeg bare ta den.....hvis jeg er gravid vil den vise positivt uansett hvis jeg tar den nå og ikke på morgenen? kan vente en stund før jeg går på do.

dette er sååå spennende:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vet hvordan du har det. Jeg begynte også å se bakover på hvordan mensen har kommet og gått, og fikk sykluser som varierer mellom 27-34 dager. Har bommet på dette opptil mange, mange ganger og tatt tester som har vært helt bortkastet, og håpet har steget i takt med dagene som har gått... Huff, kan bli helt tullete av slikt...

 

Vi har ei datter på to og et halvt år. Vi prøvde i to år før vi fikk til henne også, og 3 mnd før jeg ble gravid med henne gikk jeg igjennom en SA i uke 11 (2 dager fra uke 12). Første graviditeten hadde jeg skikkelig ømme pupper og litt småkvalm, men merket ikke noe ellers. Når jeg ble gravid med datteren vår 3 mnd etterpå, hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt! Husker jeg sa til meg selv at jeg skulle legge det på minne til neste gang, at det faktisk gikk ann å være gravid uten symptomer også, så klamrer meg fast til det ørlille håpet hver måned... Har jo blitt symptomjeger også da, så det går vel ikke en måned uten symptomer, hehe...

 

Jeg har ikke fått positive tester før jeg har gått en uke over tiden, men det varierer veldig har jeg sett... Begge gangene jeg fikk positiv test, testet jeg meg på ettermiddagen :o)

Hold oss oppdatert da, er så spennende å følge andre også :o)

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...