Gå til innhold

Jan78


Fjerdemann på vei

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden jeg har sett deg her...

Hvordan gikk det med deg denne pp-en? Hadde ikke du også ikm i forrige uke, eller husker jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å bli kalt på:)

Jeg svarte deg på din andre tråd. Superspent på deg jeg! Tenk om du fikk det til å klaffe nå:) Jeg får smøre eg med tålmodighet til jeg har vært hos legen onsdag. Blir litt bekymret for hva det kan være, iom at jeg har disse mensgreiene samtidig som at alle symtomer bare vedvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de mensgreiene kan jo ha vært festeblødning da. Siden de kom en uke før tiden, ville jo det vært i riktig tidspunkt...

 

Jeg krysser fingrene for deg. Så kjedelig at du skal til legen først på onsdag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. nå svarer vi om hverandre her;)

Ja det kan det jo ha vært. hmmm.. Skulle gjerne ha vært hos legen litt før ja, blir to laaaaange dager å vente, men det skal bli godt å få svar på hva det er. Og er jeg ikke gravid, s håper jeg det ikke er noe galt. Blir jo litt engstelig når en går slik over så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi gjør visst det.. (Svarer om hverandre)

Jeg laget en tråd med navnet ditt på, for jeg visste ikke om du ville se at jeg skrev et spm til deg på første tråden, men det gjorde du jo.

 

Ja, det er ikke noe gøy hvis syklusen tuller, så vi får håpe at det er pga at du er gravid.

 

Men du kunne jo tatt en test? Da ville du jo fått vite det, om du var gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nå har jeg svart deg på den andre igjen. holder meg til denne jeg nå. jo jeg kan det, men de kommer uansett til å ta en test hos legen, det sa hun, så da venter jeg heller. Da slipper jeg iallefall å roe meg for hva det kan være ellers, om den er neg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,det er jo så. DET HADDE JO IKKE VÆRT NOE SÆRLIG OM DEN VAR NEGATIV: ojsann; der hadde vist caps locken sneket seg på: HVA ER galt her? hvis jeg trykker på :(pnuktum) blir det kolon; altså som om jeg har stor bokstav; og når jeg prøver å merke med musa; mellom to bokstaver; merker den ut hele ordet: (eller alt på siste linja; frem til der jeg klikker med musa?)

 

hva er det jeg har kommet borti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og m jeg ikke er gravid, så har jeg jo el igjen snart, så da er det bare å "kjøre på";) Må hoppe i dusjen, mannen kommer snart, og jeg lovet å ha lunsj klar. Rop ut når du har testet! Har ei venninne som mener jeg ser så gravid ut i øynene, håper hun har rett. Hun sa det sist også, før jeg visste det selv. Lykke til med testingen!

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe:) Lik meg du. Trykker på så mye rart innimellom at det bare blir rot! Klarte å slette alat jeg skrev i sted, og noen ganger kommer ikke bokstavene selv om jeg trykker på tastene. Tusen tommeltotter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor fort fingrene kommer borti noen knapper de ikke bør komme borti. Og jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha slike knapper som roter til alt. Men det er i orden igjen nå, men måtte restarte dataen, så vet fremdeles ikke hva jeg kom borti...

 

Du får ha det bra da!

Jeg kommer kanskje til å teste i ettermiddag da, hvis det stemmer at man bare kan la være å gå på do i 4 timer og at det blir likt som morgenurin.

Jeg sier ifra hvordan det gikk!

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...