Gå til innhold

Ligger dere etter sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør det! Med puter under rumpa og bena rett opp. Tar det som trening, for det blir litt slitsomt. Ble gravid etter å ha gjort det (det tror jeg ihvertfall) for to år siden. Endte i MA i uke 10. Har begynt å prøve igjen nå, og er i 2. pp. Tar ingen sjanser så det blir pute under rumpa til det klaffer denne gangen også!

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger også! ;-) Helst hele natten gjennom da.. Men jeg får beskjed av sambo at jeg må ha beina oppetter veggen da.. :-) Og om natten har jeg av og til pute under rompa gjennom hele natten.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det hjelper! ;-) Gjenstår å se nå i slutten av uken.. :-) To ganger denne pp'en våknet jeg med puten under rompa om morningen.. Var litt forundret over at jeg ikke hadde vridd meg unna.. :-) Men kanskje det var det som skulle til? *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du IKM?

Jeg skal normalt ha på onsdag (syklus på 28 dager), men forrige syklus var bare på 24 dager. Pleier ikke å ha uregelmessig mens i det hele tatt. Har sinnsykt vondt nederst i magen i dag, akkurat sånn som jeg hadde da jeg var gravid sist. Men på den andre siden er dette veldig likt menssmerter, så det er sikkert det det er. Blir nok skuffet denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm på fredag, sånn ca.. :-) Er irriterrende at mens smerter er så altfor like graviditets symptomer!! Går rett i fellen hver pp jeg da.. :-(

Men denne pp'en føler jeg det også litt annerledes.. Skikkelig rar i magen, har ikke vært sånn før.. Så får håpe det er noe og ikke bare lureri! ;-)

Jeg har ingen barn fra før da. Jobber med å få første.. :-) 14pp

 

Når har har du ikm da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig på onsdag, men i og med at det var tull med syklusen forrige måned, lurer jeg på om syklusen er kortere denne gangen også.

Er på dag 25 i dag. Ble gravid på 2. forsøk forrige gagn. Gikk hardt til verks med temping, donquai, hostesaft, livmor tapp og alt. Og det hjalp jo. Om jeg får mensen nå, så begynner jeg å tempe osv igjen. Syns egentlig det var litt gøy. Sambo er litt ivrig til å sykle om dagen, så jeg lurer litt på om svømmerne kan ha litt dårlige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en spennende tid med prøvingen! Og det er utrolig hvor fort tiden går syns jeg! Men ikke fra el til ikm.. Men mnd har flydd avgårde ;-) Jeg temper ikke. Har prøvd el tester i 3 pp, og fått utslag alle gangene. Klaffer det ikke denne pp'en så bestiller jeg nye :-)

 

Jeg vet ikke hvordan det er med sykling, men kan jo være de får litt "bank" hvis han sykler mye? Tror det har vært diskutert litt her inne før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å holde motivasjonen oppe og ikke bli for utålmodig? Er imponert over det.

Det er egentlig litt desperat å begynne å tempe allerede i 3. pp, men klarer ikke å vente.

Blir gal av å vente på om tanta kommer eller ikke.

Sambo sykler ikke bare litt, han sykle styrkeprøven neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger litt, men ikke hele natten, det blir for mye graps i senga da! Og dersom jeg ligge med bena opp så ler sambo av meg, han har ingen tro på at det skal hjelpe. Er litt enige med han da, det som skal inn komme nok inn uansett hvordan jeg ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så trøtt etterpå - så det er bare deilig at mannen min pusler rundt med puter og håndklær og ordner til slik at jeg kan ligge helt i ro

( HAN har iallefall troa på det )Hehe...

Men det har ikke funka enda - så flere tips tas i mot med takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...