Gå til innhold

er det mulig?hva skjer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

testet positiv svakt med quick respons på torsdag kveld etter å ha "følt" meg gravid. i dag morges blør jeg friskt blod,sånn ca som en vanlig mens.kan minne om mens med omhet i magen.er jeg i det hele tatt gravid,eller har testen lurt meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan fortsatt være gravid, men følg med på om det kommer blodklumper med i blodet. Jeg hadde en SA i mars og da fikk jeg vanlige blødninger i noen timer, før jeg kjente en kjempevond "rie" og kroppen min nærmest pressa ut en liten klump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.jeg opplevde selv en sa i april.var 12 uker på vei. det var noe helt annet enn denne følelsen. dette minner mer om mensen,men jeg lurer på om tester kan vise feil resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å være gledesdreper, men jeg har opplevd å få feil utslag på Quisk respons-testene to ganger. To ganger har jeg altså fått en tydelig strek, og begge gangene kom mensen til normal tid. Det kan jo være at det er snakk om kjemisk graviditet. Håper inderlig at du er en av dem som får nesten vanlig mens i begynnelsen av svangerskapet.

 

Ta en annen test du, så er du sikker! *Krysser fingrene!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si litt om hva som skjedde med meg.

 

Jeg testet svakt positivt på grav.test 17 mai. Streken var veldig svak, men ha hørt at dersom det er en strek så er det en strek. Turte ikke å juble helt enda siden jeg ikke ventet ikm før 19 mai. Om morgenen 19 mai begynte jeg å blø. Blødde masse, klumper også, og hadde ekstremt vondt i magen. Var så vondt at jeg bare satt på do og gråt. Etter noen dager gikk dette over og jeg begynte å blø mere normale mengder igjen. Tok en ny grav.test og den var negativ. Jeg tror at jeg hadde en veldig tidlig abort, men jeg er ikke sikker.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ny grav.test. Krysser fingrene for deg og håper at den er positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk,godt å ha dere jenter. Vi har vel alle forventninger,og er så redde for å bli skuffet.....masse klemmer til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...