Gå til innhold

kan slankepreparater ødelegge fruktbarhet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg brukte et slankepreparat/trening... for en 8 mnd ers tid siden....d heter stack og inneholder efedrin....jeg vet at dette er farlig og ulovlig i norge, og nå lurer jg på om d kan ha gjort noe med fruktbarheten min??

 

d skulle jo ha vært ute av kroppen min til nå da, men allikevel lurer jg på om d kan ha ødelagt kroppen min, og spesielt lurer jeg på fruktbarheten da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida,det er ikke skadelig for deg lengre nå. Jeg har brukt det i åresvis tidligere,og jeg ble gravid 2 mnd etter jeg hadde kutta det ut for alltid.(hører med til historien at jeg mista i SA i 5 uke,men det hadde ikke noe det å gjøre)

 

Jeg var aktiv i gym-miljøet før,og MANGE av jentene der som brukte stack,steroider,eff. m.m har fått barn i ettertid,også mens de bare har hatt pause mellom konkurranseperioder.(fitness og kroppsbygging)

 

Så lenge du holder deg unna alt slikt heretter(inkludert vanlige koffeinholdige drikker og div. preparat de selger på gym/helsebutikker for vektreduksjon eller økt energi),så er det ingen fare,helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...