Gå til innhold

Det aller beste påskeegget


Allersjournalist

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Jeg heter Ingrid Skogrand, og jeg er journalist i Allers.

Nå har jeg fått en fin idé! : )

 

Ikke alle blir gravide like lett, og for noen gjør prøverørsbehandling at drømmen om å bli foreldre oppfylles. Prosessen kan være tung, og ikke alle lykkes med denne metoden heller, men noen gjør det - og det er til dere jeg nå henvender meg.

Jeg ønsker å komme i kontakt med et par som lyktes med å bli gravide med prøverør rundt påsketider i år. Jeg ønsker å følge dere gjennom det kommende året, kanskje møtes vi tre-fire ganger, kanskje prater vi litt på telefonen innimellom - uansett - vi har jevnlig kontakt. Og neste påske, altså påsken 2007, presenterer vi en stor og hyggelig dokumentarsak i Allers; Det aller beste påskeegget!

 

Høres det litt spennende ut? Kunne du kanskje muligens tenke deg å være med, men har noen spørsmål? Det er helt uforpliktende å ta kontakt med meg på [email protected] eller ringe meg på 95134674.

 

Jeg håper å høre fra deg!

Håper du har en fin dag.

 

 

Vennlig hilsen

 

Ingrid Skogrand

Journalist i Allers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte ikke å se om innlegget var lagt på trimester siden, for er du på utkikk etter et par som har blitt gravide rundt påske tider, så må du lete på 1 trimester sdiene, for her jo de som ønsker oog bli gravide, så det er jo ikke så mange gravide her ...

 

bare et lite tips....

 

god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg legger inn et innlegg der også!

 

Med ønske om en strålende helg!

 

Ingrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...