Gå til innhold

EL slim? Hva skjer?


gutt07 & jente09

Anbefalte innlegg

Jeg hadde blankt slim som jeg kunne dra langt mellom fingrene den 4/5 juni.. Er det sikkert at jeg hadde EL da, eller kan dette forekomme utenom også? Har blødd litt fra den 11 juni og til den 14. Har ikke regelmessig mens etter pille slutt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gynokologen min sa at jeg ville få mange eggløsninger når jeg slutta på pillen, før kroppen ville komme "system" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kimberly

 

EL slim er ikke et sikkert tegn på at man er på EL'dagen.. men det er en god indikasjon på at el nærmer seg..At man er fruktbar.

Jeg temper, så jeg vet nøyatig hvilken dag EL kom på,, Jeg fikk sånn blankt el slim som jeg kunne dra langt mellom fingrene på fredag, det er snart en uke siden, og jeg har kanskje hatt el i går. Gjenstår å bekrefte det med tempen i morgen..

 

Så EL slim kommer som regel litt før selve eggløsningen...

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Loise! :) Men syns det er litt rart at jeg beg. å blø rett etter evn. EL.. Men det kan sikkert skje det også.. Tror jeg får begynne å tempe jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temping er virkelig anbefalt.. Jeg trives godt med det.

Jeg hadde ikke fått eggløsning likevel. Det var nok bare antydning til feber som gjorde at tempen var el-høy i går.

 

Så da går jakten på el videre for min del.. Hadde jeg ikke tempet så ville jeg trodd at eggløsningen min var denne uken. For jeg har hatt el slim i endel dager.

 

Håper du får/finner el snart Kimberly..

 

Klem fra Loise :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor jeg kan få tak i termometer med 2 desimaler? Eller må jeg sende etter på babymiracle? Tror temping er eneste mulighet til å få litt peil :) Kan fort bli lurt som du skriver...

 

Klem fra Kimberly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste her på BIM har fått sine termometre på nettet har jeg skjønt. Svært vanskelig å finne på apoteker, de har som regel bare med 1 desimal. Jeg trengte et nytt et, og har kjøpt på http://www.babyornot.no/ Jeg fikk det i posten for en uke siden. Funker flott! :0)

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...