Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd?


Dyne&Pute

Anbefalte innlegg

Er i 8 pp nå, så tiden går.. en sa i 3pp da, men den var tidlig, sannsynligvis slik at egget ikke festa seg, så da skriver jeg 8 pp og ikke 5 pp etter sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i 2. pp og har egentlig ikke behov for å kunne skrtye på meg den 3....

Men første gang holdt vi på i 11 pp, så vi har da litt å gå på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også prøvd i 14pp... og holder motet oppe fremdeles! Selv om det av og til er vanskelig. Men barn får vi, vet bare ikke når! Har akkurat blitt forfremmet på jobben så da er det ganske greit at jeg ikke er gravid nå. Men håper det skjer innen sommeren er over da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i vår 28'de pp ca,har begynt å miste både telling å motet.Fikk tanta idag så da går vi over i 28pp nå.Ting tar tid dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er i 6pp denne gang, men har prøvd 10pp på å få nummer 2

 

lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok 6 p.p strax,har ikm idag eller mandag(smått uregelmessig),testa igår,veldig negativt,så har i utgangspunktet gitt opp håpet for 5 p.p,bah!

 

Overrska over at så mange her har prøvd lenge,da jeg var innpå her før jeg mista i SA i fjor(i 2 p.p),så var det mange fler som lyktes temmelig kjapt.. Ja ja,felles skjebne er felles trøst heter det visst..

 

Lykke til til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i 2 pp etter SA nå. Før SA èn ble jeg gravid i 2 pp, så håper at det går like fort nå..... Håper den lille spiren sitter snart for alle sammen. Ønsker alle sammen lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i våres første pp, spennende dette!

 

Sender masse babystøv til dere alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er inne i 6 pp... Håper spiren sitter snart... Blir helt gal av at ingenting skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jenter.

 

Jeg har mistet litt telling etter at jeg ...nesten... kuttet ut BIM. Men har prøvd snart 1 år. Tatt masse prøver nå, og alt ser bra ut. Så får håpe at sommeren og det varme været gjør underverk for oss alle og enhver inne her.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det 15.pp gitt....... Håper det blir en gang i år altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 pp her, er offisielt sliter over helga hvis vi ikke får gode nyheter på søndag... Det tviler jeg sterkt på dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...