Gå til innhold

Pose til Quinnys sportsvogn


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har erfaring med ulike poser til sportsdelen til Quinny 3XL Freestyle Comfort. Jeg ser at det er stropper med polstring over skuldrene i sportsdelen, som gjør at de blir ganske brede. Finnes det da noen poser med hull hvor disse stroppene kan tas gjennom? Eller bruker dere en løstliggende pose i vogna, eventuelt hvor sikkert er det? Tenker frem mot vinteren allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har quinny pose som "hører" til vogna og der er det huller slik at du får stroppene igjennom, det er ganske enkelt å montere. jeg har av og til tatt av polstringene på skulderene hvis gutten min har hatt mye klær på seg så det ikke blir så klumpete for han. vinterposen min med lammeskinn er ikke orginal quinny pose, men med litt makt klaret jeg og få igjennom stroppene der også. vår gutt kan nemmelig ikke sitte i vogn uten stropper. men alt dette kan du jo også prøve i butikken når du kjøper posene. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quinnyposen passer jo perfekt, men den bli tynn på vinteren synes jeg... har selv Mumie-posen fra going.no som vinterpose, den passer også perfekt!! Får selene greit igjennom også! Og prisen er det ikke noe å si på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det høres bra ut. Takk skal du ha.

 

Hva med Voksi-pose, er det noen som vet om den passer med hullene/stroppene? Tror kanskje vi får den i gave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...