Gå til innhold

Var hos gyn idag!


chill+enda en til

Anbefalte innlegg

Idag var jeg hos fyn, for å se hvordan ting sto til etter exu'en og operasjonen for 7 uker siden.

 

Det så greit ut, iallefall ikke noe væske i den gjenværende egglederen min. Og han kunne se at jeg nettopp hadde hatt el, noe jeg mistenkte her i helgen, jippi :)

 

Det er jo sjanser for at vi ikke klarer å bli gravid på egenhånd, så han sa at dersom det ikke har skjedd noe innen 6 mnd, så setter han oss i kø for IVF! Jeg er veldig lettet for dette nå, og egentlig i ganske godt humør.

 

Er jo fortsatt positiv til at vi kan klare det på egenhånd, så derfor var jeg litt ivrig på å få opp en "IKM uke 26"-lista, hihi :)

 

Lykke til, alle dere prøvere! Det SKAL klaffe for oss også!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Kjempeflott at du ble tatt på alvor og fikk en tidsrame da. Håper dere får klaff selv før den tid da, men blir jo uansett fortgang på ting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til GU på torsdag, men i dag fikk jeg brev om at timen var utsatt. I tre uker!!! Som om jeg ikke allerede har ventet lenge nok??? Har ventet i 6 uker... og nå blir det 3 uker ekstra. Skuffet nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Hvorfor det da? Hørtes jo merkelig ut.. Hvor bor du da? Kanskje be om time hos en annen gyn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...