Gå til innhold

Vi er gravide eller jeg er ???


Gjest

Anbefalte innlegg

Tenker dere at det heter vi er gravide, eller jeg er gravid? Jeg syns det føles litt rart å skulle si vi er gravide, tenker at å være gravid er å ha barnet i magen liksom. Sier heller vi venter barn, mens jeg sier jeg er gravid. Nå kan jo ikke vi si noen av delene da, men snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig med deg. Vi venter barn og jeg er gravid. Det er vi kvinnner som må gjennomgå alt en graviditet innebærer på godt og ondt. Så det skal ikke mannen skryte på seg.

 

Han må selvfølgelig leve sammen med en gravid kvinne i 9 mnd, med alt det innebærer....,(og deet trenger ikke være rent lite det da..) men han er uannsett ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er her hjemme så sier vi at vi gleder oss til VI blir gravid.. Men når vi skal fortelle det når det evt skjer, så kommer jeg nok til å si JEG er gravid eller VI venter barn.. :-) Gleder meg til vi endelig kan få bruke de ordene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kirsty!. Ja kanskje det, når og hvor er det da? men bare hvis jeg er frisk da, har nemlig fått kraftig innfluensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosamor!!

 

Treffet er på Zupperia førskommende fredag, kl 17 :)

 

Kjempekoselig om du vil komme!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også masse til jeg kan si de ordene :) Tror det kommer til å bli vi venter barn eller jeg er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...