Gå til innhold

Mulig festeblødning ?


Ninni 28

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er litt usikker på dette med festeblødning. Jeg hadde EL omkring 29.mai, vet ikke helt nøyaktig denne gangen, men en dag fra eller til 29.05. Nå i helga kom en bitteliten blødning, noen dråper ut av og til bare, som ga seg i dag. Jeg har IKM lørdag 17.06. Min TR pleier å komme til rett tid og denne blødninga jeg har hatt nå minner ikke om min menstruasjon i det hele tatt, fordi jeg pleier å blø en del..

 

Kan jeg rett og slett ha hatt en festeblødning ? Jeg tenkte kanskje den ville kommet litt tidligere i forhold til EL..

 

Jeg føler meg også svimmel og trøtt om dagen, men det kan jo også skyldes at sommervarmen endelig har kommet, da jeg jobber utendørs.

 

Men man håper jo og krysser fingre vet dere...Jeg er i min 11. pp !!

 

Noen synspunkter ? Håper lørdagen kommer fort, så jeg kan teste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er helt ny her jeg, men har forsøkt så lenge nå....Kan du si meg hva IKM er ? Og blør det når det evt fester seg?Kan det være skikkelig knip da også....? I den perioden mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også IKM på lørdagen og i går opplevde jeg det samme som deg. Bitte litt blod kom på dopapiret på formiddagen. Det var "friskt" blod, men hverken før eller siden har det kommet noe mer.

 

Jeg har aldri opplevd det før, men vet ikke om det er et godt tegn. Når bør evt festeblødning være?

 

Svar mottas med takk!

 

Lykke til ninni 28, vi er i ganske samme situasjon denne mnd! Blir spennende å se hvordan det går med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente å skrive på formiddagen i går tirsdag i innlegget over.. ikke alltid man får med seg alt i en fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at du hadde el 29 +/-?? Synes ikm 17 var sent da! Har du så lang lutealfase?? Det normale er jo 10-17 dager.. har du mer enn det? Egget fester seg normalt ca 6-9 dager etter befruktning og festeblødning må vel være i dette tidsrommet? Hvis du hadde el senere og ikm stemmer, kan jo dette stemme bra med at det er frsteblødning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar !

 

Jepp, jeg hadde sist TR på 17.mai faktisk ! Min eggløsning pleier å være ca 12 dager etterpå = 29.mai denne gangen. Og min neste IKM er ca en mnd etter forrige TR = 17.juni denne gangen.

 

Er dere med på den ?? Jeg er vel ikke helt på bærtur her ?

 

Jeg forventer faktisk TR tidligst den 16.juni, så jeg synes det er rart det har kommet sånne "smådrypp" siden lørdag og senest i går.. Men ikke idag..litt utflod bare.. Kremmt !! Kanskje det er kjønnssykdom isteden, huff...Nei, jeg blir gæærn av denne grublinga..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Lykke til Sisi79 ! Jepp det er noen spennende dager, håper denne uka går fort..

 

Og til deg som lurte..

IKM = Ikke kom mens, det vil si den dagen du forventer å få mensen, men håper at du ikke får den siden du ønsker å bli gravid :0)

 

Med festeblødning har jeg forstått det sånn at ca en uke etter at et egg har blitt befruktet oppe i en eggleder, vandrer det ned til livmora og skal feste seg (slik at det etterhvert danner seg morkake, navlestreng..)

Og i den forbindelse kan det komme en liten blødning, mye mindre enn en vanlig menstruasjon, men ikke alle får det..Om det innebærer noen smerter vet jeg ikke helt..

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...