Gå til innhold

Helt utenom tema....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har du vel egentlig rett i,

men jeg får aldri orgasme av penetrering!

Er ikke alltid gutten min gir meg orgasme når han er "ferdig" :-)

hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og det er du som er HI eller? Ok, da skal jeg ta deg seriøst. Nei, jeg har ikke behov for å onanere jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hvilke menn orker å sitte og meske seg inne på disse sidene, da ???

Ham min får angst når ordene eggløsning, menstrasjon, livmortapp, ELslim, ømme bryster dukker opp i en normal samtale - så han skygger LAAAANGT unna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok.... Måtte i alle fall hatt en meget spesiell interesse! ;) Regner med at HI er en prøver ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her:

Jeg er litt nysgjerrig på hor ofte andre onanerer..

Syns selv jeg gjør det litt ofte! Men det er jo ikke skadelig..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke skadelig, lurer bare på hvorfor du onanerer mye i disse prøvetider? Tilfredsstiller ikke kjæresten din deg? Eller har du bare et veldig stort behov? Har du snakket med din kjære om dette? Eller vet han det ikke?

 

For min del holder det i massevis det jeg får av min kjære!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du prøver - så bør du iallefall legge onaneringen til samleiet - dvs hvis du ikke får orgasme ved penetrering. Dette fordi egget lettere blir befruktet dersom kvinnen har orgasme - pga sammentrekningene i livmor, og sædcellenes reise inn dit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri orgasme ved penetrering, også er det ikke alltid typen min gir meg orgasme når han er "ferdig".. Har nok et "stort" behov kansje, men klarer meg fint uten også! Typen min vet om det, men han bryr seg vel egentlig ikke så mye! Vi har sex når vi har lyst, og det holder i massevis!

Hilsen HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja samme her, for oss holder sex annenhver dag rikelig. Men før når vi ikke var prøvere så hente det mannen måtte ty til hånda hvis jeg ikke hadde lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis vi skal holde på for selv,hva er da vitsen med å ha sex?

jeg gjør det hvertfall aldri,og hvis gubben hadde hatt det som vane

å gjøre det, tror jeg at jeg hadde blitt litt snurt...

hva skal han med meg da...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her:

Vi har sex ca annenhver dag, men siden jeg ikke får orgasme så gjør jeg det selv! Det hender jo min kjære som gir meg orgasme under kosen, men ikke alltid! Da er det jo greit å tilfredstille seg selv..! Det er jo ikke sånn at jeg ligger ved siden av han å gjør det! Stort sett skjer det når han er borte!! Vi er begge fornøyd med den sexen vi har, å da skjønner ikke jeg hva som er galt med å onanere...!? Det er jo normalt... Typen min får jo orgasme hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jo ingen ting galt med å onanere. Så lenge dere gjør det som gjør dere begge fornøyd så er jo alt greit. Vi er jo alle forskjellige. Jeg foretrekker helst å få orgasme når mannen er der sammen med meg, enten han gjør det for meg eller jeg hjelper til, syns det er mer kos slik. Men jeg har selvfølgelig null problemer med at mannen letter på trykket hvis jeg ikke har lyst ( lysten min går litt mer opp og ned enn hans ) og vi ikke trenger svømmerne til babylaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...