Gå til innhold

IKM i dag, ingen mens


Pingo80

Anbefalte innlegg

Hei! Slutta på pillen midt i brettet for noen uker siden. Fikk sist mens 15. mai, det betyr at hvis jeg har en syklus på 28 dager, har jeg IKM i dag. Har tatt flere tester, sist i morges (Clearblue), men bare negativt resultat.... Merker ingen graviditetssymptomer (bare veldig trøtt), og ingen symptomer på mens... Underlige greier! Når skal jeg ta neste test hvis ikke TR kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pingo!

 

Vil bare si at hvis du nettop har sluttet på pillen og du fikk første mens etter 28 dager behøver det ikke å være likt neste mnd. Det har jeg nemlig erfart. Sluttet på pillen i mars, og fikk første mens akkurat 28 dager etter, men neste gang igjen gikk jeg over på 33 dager. Nå har jeg hatt 28 igjen, så det er ikke alltid så lett å vite. Så du kan nok fint vente noen dager før du eventuelt tar en ny test, hvis tr ikke har kommet.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - var presis på 28 dager den første måneden, men neste måned var jeg på 35 dager!!!! Bomma på EL og hele pakka !!

KAn nok hende kroppen din vil prøve å lure deg en stund fremover :-)

Lykke til !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt mensen etter at jeg slutta på pillen... Jeg sluttet rett etter siste mens, kanskje rundt 20. mai.... I dag er det 28 dager siden første dag i siste mens... Er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kjenner meg igjen i situasjonen din. :) Det hender jo noen ikke får mensen før neste gang igjen, så det kan jo fort ta litt tid før syklusene er stabile. Men, det kan jo være, så det er jo bare å krysse fingrene og håpe på det beste. Er det første gang for deg også? Født i 80 eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke første gang, jeg er en veteran :) Har to gutter på ett og fire år, og er babysjuk igjen allerede *litt flau*

Ja, jeg er født i 80, er altså 25 år. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojojoj! Har du 2 barn allerede!? :)) Så moro da. Ja, jeg er 25 jeg også, blir 26 til høsten så begynner å bli ganske babysyk jeg også nå... Har du gått på pillen nå etter at du fikk sistemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo også hende syklusen din trenger å komme ordentlig i gang også...ikke sikkert du får en syklus på 28 dager med en gang. Vet om flere som det kan gå flere måneder mellom mens etter p-pilleslutt. Men håper for din del at det sitter en spire ;o) Lykke til!

 

PS: Tror det kan være lurt for deg å gjøre innkjøpe av el-tester...så finner du ut nøyaktig når du har el. Så slipper du de dyre gravidtestene. Man får kjøpt billige tester på www.billigetester.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på minipille da minstemann var seks uker, og p-piller da jeg sluttet å amme ham for et halvt år siden.... Så jeg har jo ikke brukt dem så lenge. Har byttet merke mange ganger pga. hyppige blødninger.

Det er utrolig spennende å prøve å få sitt første barn.... Første graviditet er alt spennende! Lykke til, håper du får klaff snart! Hvor lenge har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset... Er jo bare i 1 pp, så hadde tenkt å ta det litt med ro en stund fremover, men jeg klarer visst ikke det :) Vil ha full klaff første gang *naiv*

Jeg synes det derre med el-tester virker komplisert og som at det er mye styr...? Er det feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Får håpe det ordner seg fort da. Ja, jeg gleder meg veldig til jeg blir gravid. Jeg er i 3 prøveperiode nå, sluttet på p-pillen i mars. Trodde nok på forhånd at det kom til å være mye lettere, men men... vi er alle forskjellige. :) Håper det har klaffet denne gangen da. Denne gangen tok jeg el-tester og sjekket at jeg hadde el, så tror jeg blir ganske skuffet hvis det ikke går i boks nå. ;) Håper det har klaffet for deg også da, eller i alle fall at du får en normal syklus om ikke lenge. Vi får holde hverandre med selskap her inne imens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...