Gå til innhold

Kan det være...?


Lillegutt skal bli storebror

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent! "Vet" at jeg er gravid! (Selv om det er skummelt å si det, for plutselig kommer tanta..... Håper ikke den gjør det!!!!)

 

I dag er det over ti uker siden jeg hadde mens siste gang!!! Og det er tre og en halv uke siden jeg tok test sist, da var den negativ. Har ikke testet siden, har tenkt at tanta bare er forsinka og at den er rundt hjørnet.. Har ikke hatt sex på to og en halv uke, og nå tror jeg jeg er gravid!!

 

Spennende! Har bestemt meg for ikke å teste på to uker til. I tilfelle tanta kommer.... Så kan jeg vente litt til.. Men nå lurer jeg fælt! Har mista sexlysten, -noe jeg gjorde sist også. Og den siste en og en halv uka så har jeg hatt så ømme brystvorter. Og før helgen begynte jeg og kjenne aktivitet nederst i magen. Masse stikninger, og noe mensmurring. Og i går og i dag har selve brystene begynt å bli ømme også!!!

:D

Håper, håper, håper jeg har rett, når jeg tror det er noe på gang der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sjønner ikke at du har klart å holde deg til nå med å teste! Jeg hadde testen med en gang jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! At du klarer å vente SÅÅÅÅÅ lenge?! Lykke til da! Du får oppdatere oss når du har testet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow det var lenge det.Har du bestandig hatt stabile sykluser da eller?ta en test...jeg er så spent.Skal krysse fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg pleier å ha sånn noenlunde stabile sykluser, på 30-32 dager.

 

Har kjempelyst til å teste, men skal klare å holde meg litt til!! Jeg skal fortelle så snart jeg ikke klarer å holde meg mer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...