Gå til innhold

Da kom tanta...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg spaserer over i 2. "ordentlige" pp og IKM uke 27..

 

På den positive siden så har jeg sluppet unna lange sykluser etter P-pilleslutt, og det er jo bra. Slipper å vente så lenge på neste EL.

 

Krysser fingre for alle dere andre denne uka :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanta kom her også i dag, gitt.

Men jeg er i akkurat samme situasjon som deg, og går nå over i 2pp etter p-pilleslutt.

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får holde litt kontakt her inne. Har du barn fra før, da? Jeg har en gutt på litt over 2,5 år, som jeg så gjerne vil vi en bror eller søster til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, må det!

Jeg har ingen barn fra før.. Har akkurat begynt å prøve så vidt, sluttet med pillen i april. Så jeg stresser ikke veldig mye ennå.

Må være fint å ha en fra før, da vet man jo at man kan bli gravid :o)

Har dere prøvd å få til nr 2 lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta med p-pillen i slutten av april/beg av mai, så vi har ikke prøvd så lenge akkurat. Ble gravid med første mann i 2pp så jeg håper det ikke tar så lang tid nå denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen for ca 2 mnd siden (er i 2. pp nå), og jeg ble faktisk ganske lei meg da jeg fikk tanta på besøk. Hadde liksom håpet at det skulle klaffe med en gang, som det gjør med enkelte. Men TR kom etter 28 dagers syklus, og det er jo ikke av de lengste.

 

Vi får satse på at det var et engangsbesøk fra tante i denne omgangen, eller hva!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var greit å få tanta på besøk i dag, jeg. Første TR etter p-pilleslutt, så da vet jeg at syklusen er i rute. Tanta var presis så da vet jeg at EL også er tilbake etter over 2 år på pillen. Men tror ikke jeg ønsker henne velkommen neste mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...