Gå til innhold

Mido og Tomellen


Heihvordetgår

Anbefalte innlegg

Fugl nr. 2. En stor trost. Angrer på at jeg ikke stengte soveromsdöra. Men på den andre siden har den ene lärt seg å åpne döra med potene.............................

Hat til alle skyvedörer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, den katten! Hehe..Du må nok sette en krok på den døra!

Er det hunnkatt eller? Har en hannkatt selv, som tar MANGE fugler, men har bare tatt med EN inn.. Takk og pris for det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hun og en han, vet ikke hvem av dem som drar dem med inn. I går var det han, men i dag? Tror han er den skyldige igjen, men ikke sikker. Fant bare gaven på sengen. Så da var det vasking i dag, igjen... Hrmmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! En av hvert slag ja, da kan det fort bli flere da! Nabokatten her venter "barn" med katten min... Gleder meg til de kommer!

Tror de blir spesielle..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei du, her blir det nok ingen barn på dem, bare på oss;-). De har nok begge hatt hver sin operasjon, er nok dyr her i verden som lider, og jeg har ingen ork eller tid å ta hånd om kattemor med unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der, skal kasterere min også, men han er bare ti mnd enda! Skal gjøre det i sommer tenkte jeg! Hvorfor er du ikke på chatten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-)hehe, savner du meg:-).Nei, ente ikke opp der i går. Surfa litt. tittet innom, men var ikke noe liv da jeg var der, så jeg droppet det, og tok meg en dusj i stedenfor. Og da jeg var ferdig, var det ikke lenge til fotballen var ferdig, så da prøvde jeg å være litt sosial med min kjære istedenfor:-). Får se hva om skjer i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savna deg ja..:o)

Var innom en tur jeg også, men det var kjedelig!

Regner med jeg er på plass igjen i kveld..Da er det vel fotball igjen!

Skal til legen i morra, så jeg er FRYKTELIG spent... Tror dagen blir lang!! Uansett får du ha en STRÅLENDE sommerdag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Så bra å bli savnet. I kveld blir det frustrerte fruer for alle penga:-) Får tv helt for meg selv. Han må nemlig jobbe overtid, men hvem vet om jeg klarer å holde meg unna.

Lykke til hos legen i morgen. Håper du får svar på alt det du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Skal nok se frustrerte fruer jeg oxo.. Er jo di to siste episodene!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...