Gå til innhold

IKM uke 25 jentene,nå er endelig EL ferdig. :-)


~~¤April baby¤~~

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det?

Vi kjørte på den dagen EL testen var positiv,og 2 dager etterpå.

Er sååååå spent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde økning i temp i helga, så jeg regner med at vi er over for denne gang.

Men er det ikke slik at EL testen viser når man har hatt EL ? Er det ikke sexen dagen i forveien som er viktig da ???

Jeg har ikke tørt å stenge butikken enda jeg - skal være sikker på at vi ikke bommer denne gangen i allefall :-)

Så er det bare nedtellingen igjen da !!!

Spennende det ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her...til og med to ganger på samme dag...skal sitte denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TussiLussi.

Jeg tar digital EL test fra CB,når den er positiv så slippes egget i løpet av 48 timer. ;-)

Hvis man temper,så er tempraturen høyere når EL er ferdig.

 

Gå inn på Clearblue.no,veldig fin side ang EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sluttet enda.....1 uke siden EL. Må ha det litt koselig og:-)

I dag stikker det faktisk i brystene, og det pleier jeg ikke å ha rundt mensen. Håper det er et godt tegn. Bare en uke til nå...så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tempstigning torsdag og sex søndag; mandag; tirsdag og torsdag :) hadde ikke sex på eldagen; men synes det ser ut som vi traff bra :) så spørs det bare om kroppen er klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må ha positiv innstilling! ;-)

 

Håper det klaffer til alle sammen denne pp.

Huff,nå blir dagene laaaaaaange til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i allefall en god årstid å vente på :-)

Sola skinner , sommerbrisen stryker over vinterbleke og rødmende kropper, det meste spirer rundt oss (bor midt uti en åker ...) og man kan bare håpe på at magens kurver begynner å runde seg når kornets akse er modent og klar for innhøsting :-)

'sukk, litt lyrisk her på mandagskvelden :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, da var vår 4 pp over :-)

 

Håper virkelig den satt nå :-) hihi..

 

Vi har kost oss i over ei uke i strekk vi nå.EL var mellom 4-6 juni, tror jeg i følge forrige syklus. Orker ikke å stresse så med det. Jeg har mer troen på at den kommer når den kommer jeg da. Hehe..

Men uansett.. vi koste oss nå hvertfall fra den 30-8. juni, en dag det ikke ble noe kosing, men jeg er nå i hvertfall ganske sikker på at vi traff EL nå med mindre syklusen min plutselig hoppet i ovr 40 dager.. Hehe :-)

 

Men.. la oss si at jeg hadde EL den 5. juni, er det mulig at egget kan ha festet seg da? Jeg har nemmelig så såre brystvorter. Tåler ikke at noenting er borti dem. Gjør vondt med bare BH. Kan dette være et tegn? *håpe håpe*

 

I dag kjente jeg litt mensmurring, men gikk fort over. Men for to dager siden stakk det noe forferdelig..

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misa-

 

Hvis du hadde EL den 5 juni,er det umulig at egget har festet seg den samme dagen.

Det tar noen dager før egget fester seg,er ikke sikker men ca en 6-9 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Hadde selv EL rundt 5. juni. Etter det jeg vet fester egget seg etter ca. 7 dager, så såre brystvorter kna tolkes som et positivt tegn:-) Har selv blitt øm i brystene i dag, så vi krysser fingre for de tegnene vi håper det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egget festet seg den samme dagen? ikke det jeg mente.. jeg går ut i fra at EL var den 5 juni, kan hende den 4. også.. litt usikker.. bruker ingenting. bare satser liksom :-)

 

Var for et par dager siden jeg fikk et ordentlig stikk hvor magen bare trakk seg skikkelig sammen, så gikk det.

 

Var det jeg lurte på.. Om det kanskje var de berømte festesmertene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg ordla meg litt feil her. Egget fester seg ca. 7 dager etter EL, og dermed 1 uke før IKM. Derfor mener jeg at man kan kjenne noen symptomer ca. en uke før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finnes det ikke spenning denne pp :-(

 

Samboeren min skulle levere en sædtest, og måtte da spare seg litt i noen dager. Dette var rundt el, så vi fikk ikke prøvd. El kom litt etter han hadde levert prøven sin, men han hadde fått beskjed om at det så dårlig ut og at det ikke var liv der, så han ble litt lei seg. Derfor prøvde vi heller ikke dagene etter sædprøven var levert.

 

Ergo er det bare å vente på mensen, men det kommer ny pp om ikke lenge :-) Tror jeg regner det også som 17.pp, kan jo ikke si vi kommer oss videre til 18. før vi har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min aller første pp i hele mitt liv, så jeg er veldig spent. Aner ingenting om lengden på syklusen min etter at jeg sluttet med p-piller, og dermed ikke når EL var heller. Men vi har kost oss masse rundt forventet EL, så nå får vi bare se. Både skummelt og spennende på en gang. Jeg ønsker meg så veldig barn, så jeg håper jo at spira alt sitter! :)

 

Lykke til alle 25 jenter, håper riktig mange kan glede seg i løpet av neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Vi er i 10 pp nå, og håper så på at spiren skal sitte denne gangen.

Jeg er temmelig sikker på at jeg hadde el den 9. , på fredagen, og det skal klaffe godt i forhold til sex.

Fikk positiv el-test på torsdag og temp.økning på lørdag. I tillegg så hadde jeg skikkelige el-smerter denne gangen, som liksom lokaliserte seg på fredag, og var over på lørdag. I tillegg så kjenner jeg tappen ganske godt etter 10 pp.

Men, i dag er det tirsdag og el-testen er fremdeles positiv! Skjønner ingenting jeg nå (eget innlegg om det).

Håper bare det ikke er noen cyster eller noe drit som skaper trøbbel nå da. Blir spennende å se.

 

Lykke til alle sammen. Vi satser på en skikkelig babyboom til neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å lure....kom litt lyst blod på papiret i dag. Først tenkte jeg at mensen kom , men så slo det meg dette med festeblødning. Kan stemme med det, er ca. 7-8 dager siden EL nå. IKM 20. juni.

Hadde ikke festeblødning med mine to første, så det vil vise seg. Har menslignende murring, og det stikker virkelig i brystene, så det blir spennende.

 

Hva med dere andre, merker dere noen positive tegn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt "irute" med syptomene mine sammenlikned med sist da jeg var gravid! Jeg har de siste dagene hatt akkurat de samme syptomene som jeg hadde på disse dagene i den syklusen! Idag fikk jeg tom. diare, noe jeg fikk på nøyaktig 7 dpo sist også!! Så dette låver godt! Er spent å se hvordan det går de neste dagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...