Gå til innhold

Nå er jeg spent jenter..


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg hadde ikm den 9.juni... i dag er det den 12.juni..tr ennå ikke kommet..tr bruker å være veldig presis her i gården..forrige syklusen min var på 29 dager...hmm...gubben er på apoteket nå å kjøper test..vi har prøvd et år nå,tror det er vår 12pp men jeg har gitt litt opp i det siste... er det for tidlig at en test kan slå ut egentlig?er såååå spent...håper på mange positive tester her inne idag...det som er så gøy hvis min er positiv idag er at det er på dagen tre år siden vi fant ut at vi skulle ha vår første..hihi... klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!

 

Graviditetstester kan du ta samme dagen du venter tr.Hvertfall Clearblue! Det vil da vise, men det kan være en fordel og teste noen dager senere også hvis du ikke er helt sikker.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro :) jeg skal krysse fingrene for deg! Testene er 99 % sikker fra ikm dagen, og i allefall cb kan du nå teste når som helst på døgnet. Lykke til!!

og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, dette var spennende! Håper virkelig det har klaffet for deg no. Be typen din kjøpe ClearBlue, de er mest pålitelige. lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testen var negativ...men forrige gang jeg var gravid så fant vi det ikke ut før jeg var over tre mnd på vei... kan det ha noe med hcg nivå å gjøre...at jeg kanskje ikke produserer nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, lykke til!!Er i akkurat samme situasjon. Hva med at du drar til legen og måler hcg i blodet??? Den viser eksakt helt fra under 2 og opp!

Hvis urin din ikke inneholder nok tenkte jeg, siden du hadde fått negativ.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måler i blodet ?? går det an det også?? *rødme* jeg har en ting med at jeg stoler mer på urinprøvene jeg leverer hos legen jeg....sikkert helt feil av meg..vurderer å kjøpe meg et glass å mige på å spøle ned til legen med det samme... hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..det gjør jeg...sitter her å skjelver jeg... vil sååååå gjerne ha en liten bebbi....dere får høre fra meg... takk for alle tilbakemeldinger og tips... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hcg hormonet vises først i blodet. I disse hjemmetestene er det en slags grense på hvor høy hcg må være for at testen skal bli positiv. Mener det er noe med 200 eller noe.

Måler man i blodet kan man finne den så detaljert som ned i "under 2". Man er under 2 om man ikke er gravid som regel. Mange som kanskje kan ha sa eller er i ferd med å miste tar blodprøver flere ganger i uken, da hcg skal fordobble verdien sin for annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har det gått med deg bmw jenta (tror det var det du het)!?? Spent jeg!! Dro du til legen idag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...