Gå til innhold

YES!! Endelig fikk jeg også se en POSITIV test:-))))))))))))))


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Dette har jeg ventet lenge på:-) Endelig lyste det et klart kryss mot oss, jeg kan ikke helt tro det er sant.

7 mnd tok det oss etter SA`n.

Denne mnd har vi hatt minimalt med sex og ikke tenkt på babylaging. Tenk at det som skjer det skjer. Så det er ikke alltid masse sex er nødvendig.

Så nå forlater jeg dere og lister meg inn på 1 tri.

Takk for en utrolig fin tid her inne.

Sender dere masse babystøv***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke til videre jenter, stå på!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer sååååååå mye:-) Jeg suger til meg alt babystøvet for nå er jeg i den 10pp.... Kansje det blir meg neste mnd...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var hyggelig å høre:) Gratulerer sååååååå mye.. ønsker deg masse lykke til... Kommer til å gå så bra så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye:) kos deg med svangerskpaet..sniker til meg myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye babystøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!!!!! Så bra!!! For en god nyhet :-) Gratulerer masse, masse!!! Kos deg med spiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøy da...gratulerere så mye.Suger til med masse babystøv og håper at min spire sitter nå snart også..er i 10pp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye......Jeg har også testet positivt denne mnd, er så glad:)))))))))))))))))))

 

Det rare med meg er at jeg har ikke hatt symtomer idet hele tatt, men så viste det seg å være en spire der likevel...

 

Lykke til, ses på 1 trimester..

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Gratulerer, koselig at dere klarte det nå:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååååååå......... gratulerer så masse med spiren!

Dette var gode nyheter :o) Suger til meg alt babystøv jeg kan få tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Ååååå- jenta mi :)

Det var det jeg visste!! Det hjalp å få en liten kosehund å konsentrere seg om se :))

Så utrolig fortjent snuppa..Nå gleder jeg meg- tror vi rekker å være litt sammen på 2 trimester..

gjett hva vi skal chatte om på msn fremover a?? hehe, baby,baby og atter baby :)

Kjempeklem og kos fra Liv Carina :))

KOS deg masse med spiren snuppa mi:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle gratulasjonene jenter, ja nå skal jeg kose meg og ta det med ro:-)

 

Ønsker dere alle sammen lykke til og håper jeg ser mange av dere inne på 1 tri snart:-) Masse masse masse lykke til!!

Ikke gi opp, det gjorde nemlig ikke jeg.

 

 

stooooooooooor klem til dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolige flott, gratulerer så masse, kos deg på 1 trimester og takker for babystøv, håper å se deg der inne snart...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Å gratulerer så mye. Det var virkelig fortjent,ønsker dere lykke til videre, mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...