Gå til innhold

uke 24 jenter,har dere mistet motet...


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi venter i stillhet og spenning alle mann ;o)

Har ikke peiling på hvordan det går egentlig, er noen stikninger her og der, men ikke noe jeg ikke har kjent før...hehe!

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det skal nok være sikkert og visst ja :-D

Neste uke er IKM-uke = symptomuke og levenuke...hehe...

Kjenner jeg kroppen min rett, kommer jeg nok til å ha haugevis med symptomer IGJEN, og tro jeg er gravid IGJEN ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..Lurte bare på hvor alle var hen jeg.Jeg er utrolig spent,men har ingen symptomer ennå,kanskje litt tidlig? Slitsomt å gå slik å vente,men snart er det ferie,da kunne man liksom vært"ikkegravid" å istedet nydt litt god vin osv.Nei,jeg vet ikke helt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har INGEN symptomer, VET at tr kommer.

Har hatt menssmerter i 3 dager nå, som bare har tatt seg opp helt til idag, da jeg nesten ikke har noen.

Helt vanlig mønster for min tr. Kjenner'a ganske godt nå, etter så mange års samboerskap, så vet når hu kommer løpende inn døra. =)

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

Krysser fingrene for dere!!!

Lykke til.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller ned i stillhet.... Meeeeget stor sannsynlighet for å ta det deprimerende steget over i 13 pp....

Ser tråden her om å leve i en egen bobleverden - jeg vil mye heller være der enn på "sliter" forumet...

Men - så er det jo lenge til IKM NESTE søndag, det er over en uke til. Så sånn sett kan jo symptomene komme enda.

Men jeg har ingen tro for at det har lykkes nå - lite sengekos pg.a besøk denne uken.

Og kunne nå bare været blitt noe TILNÆRMET lik sommer her nord, så kunne kanskje humøret steget et PAR hakk.

 

Jeg ønsker alle dere søte medsøstre i uke 24 all mulig lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilla ja...kansje det er mest slitne prøvere i denne uken da... som ikke orker mere symptom tolkninger? Hadde selv EL på søndag eller mandag. Og IKM er søndag 18 juni. Men symptomer har jeg jo, som vanlig hihi...de stoler jeg ikke lengre på nei. Så dette er mine symptomer (som er like alle tidligere prøve sykluser):

* Mens murring

*Vondt i korsrygg

* trøtt

* Humørsyk

*areola større og vonde brystvorter

*Svimmel

Men tror ikke jeg er gravid nei. Lei av å innbille meg det. Koser meg med vin jeg og lever som normalt. Denne syklusen skal jeg ikke la meg lure av innbilte symptomer og ønske graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, motet er det ingen ting i veien med. Det har jeg ikke mista. Men klart jeg er spent på hva neste uke vil bringe. Er bare i 1 pp, da, så jeg har vel egentlig ikke noe stort håp om graviditet med det aller første..... selv om jeg ble gravid i 2 pp sist gang. De eventuelle symptomene jeg har nå er nok bare hormonelt siden jeg akkurat har slutta med p-pillen. Men jeg har hatt endel murring nederst i magen og litt ømme brystvorter i det siste. Skal jeg tolke det som et positivt tegn? Er jo optimist helt til det motsatte er bevist....

 

Lykke til videre, alle dere "IKM uke 24-jenter"! Måtte alle få ønsket sitt oppfylt i løpet av neste uke. Tvi,tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har så lyst til å teste men har jo ikke IKM før på onsdag.

Gleder meg så, men trur nok ikke det har satt seg no spire denne gangen heller, siden jeg har blitt spådd av både nattinatt og babyface at jeg blir gravid i juli.

 

Men men vi får nå se på onsdag da...

 

Ønsker alle dere andre lykke til med IKM uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd har gått utrolig fort.Har prøvd å slappe av ,og ikke tenke for mye.Venter nå i spennig.Har ikm på tirsdag 13 juni.Har vonde bryster som om det stikker i dem.Men av erfaring , så tror jeg ikke noe før tr uteblir.Skal teste meg på ikm dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mange symptomer idag, det er bra. Kansje ett godt tegn? Har bare litt mens murring og humørsvingninger, som jeg alltid har denne tiden av syklusen. Håper det bare er stille før stormen ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da hatt mensmurringer i dag, hunørsvingninger, vert litt svimmel i det siste og er øm brystene...

Foruten det svimle. så er det vel som vanlig egentlig...

 

Fryktelig spennende uke som ligger foran oss nå.

Lykke til alle sammen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stille fordi syklusen er på bærtur... Jeg pleier å kjenne EL, men denne gangen har jeg ikke kjent noe:( Kanskje jeg ikke hadde el? Eller er el veldig forsinket? Så ja - har gitt opp denne prøveperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner INGENTING jeg :o(

Hm, kanskje det er et godt tegn??!!

En uke til IKM idag, den uka kommer til å gå i sneglefart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har mistet motet for denne pp-en.

Jeg har ingen symptomer i det hele tatt. (Men strengt tatt hadde jeg ikke det forrige gang jeg var gravid heller, da fikk jeg ikke symptom før uke 10, så det går jo ann å håpe...)

 

Jeg har ikm på onsdag, men jeg har egentlig mistet all troen på denne pp-en. Dessverre, det er ikke gøy å nærme seg ikm og ikke ha spenningen, nå er jeg bare deppa. Vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg drømte i natt at vi brukte over et år på å få det til...

 

ÆSJ.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom symptomene for fullt. Skikkelig, skikkelig humørsyk, vond korsrygg, mens smerter, glemsk og svimmel... 5 dager til ikm. Men legger ikke lengre noe i disse symptomene...har de hver måned. Å, glemte, har ømme bryst ja...men det kommer og går....og utfloden kom idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg fikk mensen i dag jeg ,to dager FØR tiden.:o( Har aldri skjedd før,spotter litt brunt før også,ikke forrige gang heller,rett på.Føler meg litt snytt for spenningen her jeg altså,men kjekt å bli ferdig med mensen også da.Syns egentlig hele mensen greia har blitt merkelig,før kunne jeg nesten stille klokka etter den.Kanskje jeg gikk glipp av EL også,hadde mens før det den 16 mai.Vel tett dette....Andre som vet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det helt likt sist mnd,fikk tr 4 dager for tiden, å det hadde heller alldri skjedd meg før.Merkelig i grunn.Ble helt satt ut jeg:) Ellers så kjenner jeg noe murring på gang her,har ikm om to dager.å det virker som tanta har tenkt å komme på besøk denne mnd også.Så nå reiser jeg på ferie om to uker ååå da skal jeg kose meg å ta ein liten pause i bayby prosjektet :)Hvis det ikkje sjer da ............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

 

Merker ikke så mye til noe jeg da... Har ømme brystvorter. Pleier å få vondt i hele brystet ved mensen.

 

Ellers er jeg nok i vanlig form, så da kommer vel TR på onsdag eller så tenker jeg...

 

Men må jo få lov å håpe da..

 

Lykke til til dere alle som prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen symptomer i det hele tatt. Bruker heller ikke ha det i forkant av mensen, så det er jammen ikke godt å vite. Har en mistanke om at vi var litt tidlig ute i forhold til el, så jeg har ikke de store forhåpningene til denne pp. Tanta kommer nok luskende i løpet av tirsdag/onsdag.

 

Synes forøvrig at det var mange med laaave forventninger her, det MÅ jo bety at mange blir positivt overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...