Gå til innhold

Samboeren er ikke klar...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... for barn på en stund enda... arg... jeg vil snart sette i gang med prøving...alt ligger til rette, og vi er hhv 25 og 27 år..

Hvordan få ham på gli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

seriøst? Jeg hadde kutta ham ut om ikke vi hadde vært enig om en så viktig avgjørelse som å få barn. Men vet om de vil ha barn i det hele tatt eller ikke. Jeg har alltid unngått menn som ikke vil tenke å snakke om det å få barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme problemet med min, vi er begge 26 år og vært sammen 5,5 år,sambore i snart 4 år... jeg blir lei meg hver gang det nevnes,for han er så klar på at det vil han ikke enda.. og så reiser han hele tiden med jobben sin,så jeg er masse hjemme alene,alt dette i 1,5 år nå har gjort at jeg har blitt superlei..og det er trist! kan jo ikke bare bytte han ut pga det,er jo veldig veldig gla i ham.. men kjenner nå at jeg ikke vil vente stort lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedinnlegger her... han vil veldig gjerne ha barn med meg, og han ønsker seg tre barn! Det lages jo ikke på null komma niks heller... han føler seg ikke helt klar for barn, men når blir han det da? Tror han er redd for å miste "ungdommen" litt, og bli altfor voksen... vi har vært sammen i snart 4,5 år, har leilighet, bil, utdannelsene er ferdige og nå har jeg fått meg fast jobb. Begynner i august. Når jeg har jobbet ca 1/2 år har jeg lyst til å begynne med prøving, men vil gjerne ha hormonene ute av kroppen før den tid! Samboer har også fast jobb.

 

Søsteren hans venter en til nå, og det er mye barneprat i familemidager etc.. vi har snakket om barneoppdragelse og er veldig enige om hvordan vi vil ha det, men tror han synes dette er ganske skummelt.

 

har tatt opp temaet ved flere anledninger, men vil ikke mase heller... han sier da: "jeg synes du snakker litt vel mye om dette"

 

Frustrert nå... og det er han jeg vil ha barn med, det vet han veldig godt! han vil også dele fremtiden med meg, det har han sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er som jeg skulle sagt det selv hovedinnlegger!!! er akkurat likt hvordan jeg har det.. han vil ha barn,men ikke nå.. redd for å miste friheten.. og dessuten er svært få av kompisene etablert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heller ikke så mange av vennene våres har begynt å formere seg...

Søsteren hans er på føden nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...