Gå til innhold

Dere som ønsker å bli spådd... se her..:)


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har prøvd å sende mail til [email protected] og jeg fikk ett utrolig utfyllende og godt svar tilbake!!!

 

hun svarte på mye mer enn jeg spurte om, hun skrev litt om fortiden min først så om fremtiden, og alt stemmte av det hun skrev fra fortiden min, så jeg håper det stemmer i fremtiden også:)

 

jeg vil anbefale susyn77 på det sterkeste, hun virker til å være meget dyktig i det hun gjør!!!!!!:)))

 

jeg er super fornøyd med svaret jeg fikk, det var utrolig langt og utfyllende...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betalte du før eller etter du fikk "resultatet"? Hvor mye kostet det? Kan man spørre om hva som helst, eller få henne til å se rent generelt hva hun ser?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte på etterskud... men kan være hun begynner å ta på forskudd, for det var vist en del som ikke betalte...

 

det koster 200 kr, men er virkelig verdt pengene...

 

du kan spørre om hva som helst, hun tar litt generelt uansett.. jeg spurte bare om barn og flytting, men fikk masse om jobb og kjærlighet også...

 

hun sier ikke noe om død og sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk svar kvelden etter jeg hadde sendt mailen..:)

 

men nå er hun i syden vet jeg, hun kommer ikke hjem før på onsdag, så nå tar det nok litt lengre tid vil jeg tru...:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...