Gå til innhold

Når kjente dere liv første gang?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjente små bobler rundt uke 14/15 :-) Men det var ikke rare greiene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente vel liv i ca uke 19 første gang. Som en såpeboble som sprakk. Men nå andre gangen har jeg kjente det ennå tidligere. Men ikke akkurat ukentlig nei

 

Det er litt frustrerende denne mellomtiden hvor kvalmen og trettheten er borte og før en kjenner liv. Det er plutselig en periode hvor en ikke føler seg gravid, husker jeg. Jeg er akkurat der med andremann nå. Gleder meg til en føler liv daglig.

 

Venter tidlig i nov.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+4 første gang, men ca uke 12(følger ikke så godt med på uker og dager nå) denne gangen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var sikker på at det var liv jeg kjente var jeg nesten 17 fullgåtte uker. Hadde kjent noe før, men kunne ikke si sikkert at det var babyen. Men i uke 17 var det helt tydelige spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs og kjente et kraftig spark i uke 16. Satt og så på tv og holdt handa mi på magen helt tilfeldig:). Denne tidlige småboblingen som noen snakker om har jeg ikke kjent.

Kjente vel hver dag fra rundt uke 18-19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjente små små dytt helt fra uke 13, jeg. Men veldig svakt, altså. Så i uke 16 kjente jeg plutselig at babyen romsterte rundt i magen noen sekunder, to ganger den samme dagen! det var gøy. Har vel kjent litt hver dag siden uke 17-18, uten at jeg alltid var sikker på om det var den jeg kjente. Pappan kjente utenpå første gangen i uke 22 tror jeg, da syntes jeg søjl at jeg hadde kjent utenpå magen et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg kjente noe fra uke 16. Med jeg var sikker fra uke 18. Kjete daglige spark fra uke 20. Dette er førstemann. Jordmora sa jeg var heldig som kjente det såpass tidlig fordi morkaka mi ligger på forsiden. Den tar av for mage spark. Nå er jeg 27 uker og det er full baluba der nede til tider. Skikkelig morsomt! Husker at mellom uke 12 og 16-17 følte jeg meg lite gravid og var endel engstelig. Men nå føler jeg meg trygg og koser meg med magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må ha vært i uke 18 på ultralyde hvor de viste at hun såparlet og a kjente jeg det svakt.

 

men denne gangen kjente jeg det første gangen i går. altså uke 16+2.

og det var ganske sterkt, som en fiskehale som kilte meg i et øyeblikk. men har ikke kent noe siden og venter og venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19

Er 20+4 idag med min første...kjente tydelig spark da jeg skulle legge meg for 3 uker siden, 17+5, tror jeg. Hadde jo kjent masse rart før det, men siden jeg lå på magen da dette skjedde, og alt var stille og rolig rundt meg, var jeg 99% sikker da på at det var spark. Har kjent det samme hver dag siden (spesielt når jeg legger meg), så nå er jeg 100% sikker...verdens hærligeste følelse!:)

 

Gleder meg veldig til at man kan kjenne det uttapå også,- synes så synd på kjæresten min som må vente i evigheter på å kjenne noe!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente ca uke 19, men morkaka mi ligger forann, så da kjennte jeg det senere enn mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent liv daglig siden uke 16/17. Kjenner selv bevegelse på utsiden også, men mannen min har ikke kjent noe enda stakkar.. Er 19 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 11 om ul termin er rett.(tror den er en uke feil..). Med førstemann var det i uke 13-14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19

Herligheten...bare en halvtime eller noe sånt etter at jeg hadde vært inne her og skrevet om sparkinga, så kjente jeg faktisk spark på utsida av magen!!! Var helt fantastisk, og det tok lang tid før det slutta!:)

Uheldigvis er kjæresten min i Oslo, noe jeg ikke er, så han må nok vente noen dager til før han kjenner noe...håper inderlig at han gjør det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i uke 13 kjente jeg "noe". Fra uke 14 har jeg kjent litt hver dag. I dag har det vært baluba i magen, men har enda ikke kjent "utenpåspark". Er nå i 19. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente liv for første gang da jeg var i uke 18 (17+1, for å være nøyaktig). Da var det den ubeskrivelige, men likevel helt særegne bobla/ gullfiskhale/ fuglevinge/ leamus-følelsen...

 

Gled deg, det er fantastisk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...