Gå til innhold

Har vært en tur på føden idag jeg...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en tur på føden idag. Jeg oppdaget litt brunlig utflod idag tidlig. Selv om det virket som om det ikke kom mer, ringte jeg føden og de ba meg komme inn bare sånn i tilfelle. Jeg var egentlig ikke bekymret, så jeg reiste aleine.

 

Jeg er glad jeg reiste, for det er best å vite at alt er helt fint. De la meg først til ctg og sparketest. Der var alt helt perfekt. Etterpå tok legen først utvendig ul for å se om morkaken og navlestrengen var fin. Alt var flott der også, og gutten var fremdeles en gutt:) Han var 8% større enn gjennomsnittet. Nå lå han i seteleie, men kunne snu seg mange ganger fremdeles. Fostervannet var også som det skulle være. Legen tok innvendig ul for å se på livmorhalsen og om morkaken dekket åpningen, men alt var fint der også. Til slutt tok han bakterieprøve fra skjeden og han sa at han ikke reagerte på utfloden min. Den så helt normal ut. Men jeg begynte å blø under sjekken, derfor sa han at den brunlige utfolden jeg hadde tidligere helt sikkert kom av at slimhinnene mine var veldig lett-blødende.

Jeg syns det var deilig å vite alt dette her. Nå kan jeg slappe enda mer av og bare ruge frem til fødselen:)

 

Legen sa at jeg ikke skulle være redd fot å ta kontakt hvis noe dukket opp. Det er så deilig når de sier det. Da vet man at man blir tatt seriøst selv når man kommer med "filleting". Det er best for oss gravide å slippe å uroe oss når alt som regel er som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt var bra! Og at de sjekket deg grundig:-)

Det hjelper veldig å bli tatt seriøst når man er bekymret. Blir jo roligere bare av den grunn. Det vet jeg også etter en del krøll i første trimester.

Kos deg med ruginga;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...