Gå til innhold

Noen som vet ang. innkalling til UL?


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal etter avtale med legen til ultralyd første uka på juli. Det jeg lurer på er hvor lenge i forveien dere andre har fått innkallelse?

 

Er litt redd legen har glemt å sende inn papirene (noe han har glemt med andre papirer før).

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har lurt på det samme. Skal nemlig på UL tredje uka i juni og jeg har enda ikke fått innkalling! Pga dette ringte jeg sykehuset for å sjekke opp om de hadde glemt meg, men alt var i orden og det er visst vanlig å få innkallelsesbrevet så seint sa de. Så siden jeg ikke har fått det enda og det er bare to uker til jeg skal så ser du omtrent:-)

Men ring sykehuset hvis du er usikker

Lykke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkalling bare noen dager etter at jeg hadde vært hos legen å bekreftet graviditeten. Skal dit 12. juli (tror jeg)...

Kanskje du må ringe å minne han på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo bare ringe til sykehuset der du skal ha ultralyd og spørre? det varierer sikkert fra sted til sted hvor tidlig man sender ut innkallelsen. jeg fikk min veldig tidlig, men det var fordi de gjorde en feil og trodde jeg var 1 mnd lenger på vei enn det jeg var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg fikk inkallelsen min forige uke og jeg skal på ul 12 juni.

altså ca 3 uker før. så tror ikke dere trenger å bekymre dere.

 

likevel kan dere jo ringe å brate med det sykehuset som papirene skulle vært sendt til g høre.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...