Gå til innhold

hjelp, er det kynnere eller hva?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bare kommet i min 28 uke, men de tre siste dagene har jeg hatt lignende menssmerter, og det verker langt ned i beina.. føler jeg må på do og.men jeg syntes ikke at magen min strammer seg noe særlig..

Jeg begynte å tenke at nå kommer babyen.. Men den gjør jo ikke det da, men jeg fikk litt angst:)

Hadde masse hvitt slim og nå, når jeg sjekket.(sorry detaljene)

Er dette kynnere?? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke det høres ut som kynner slik du beskriver det... jeg har kynnere flere ganger for dagen, men det gjør ikke vondt og jeg syns ikke det likner på menssmerter. jeg kjenner tydelig at livmoren strammer seg, og når jeg trykker på magen (livmoren) med en finger er den stein hard. kynnerne "slipper" etter noen sekunder (20sek-1min) og magen blir myk igjen.

 

hvis det verker i bena er det kanskje bekkenet eller ryggen som er problemet? økt utflod er også ganske normalt...smertene du beskriver KAN kanskje være rier eller "maserier", men så lenge de ikke er regelmessige og varer over lang tid er det sannsynligvis ingen fare. hvis du er bekymret ville jeg ringt jordmor for å få en ekstra sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Har liksom lest litt om kynnere, og syntes ikke det var helt likt.. får vente ett par dager til å se om det gir seg, hvis ikke får jeg ringe jordmor!

takk for at du svarte meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...