Gå til innhold

IKKE BH M SPILER! : tip of the day!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var i liverpool nettop og var på marks and spencer med sine velutdannede bh ekspeditører... der fikk jeg beskjed om at bh m spile kan skade melkekjertlene...!

Jeg har lest mye, men ikke kommet over denne opplysningen, så tenkte jeg skulle informere dere andre! kjøp gravid bh'er altså..jeg har kjøpt en pakke m to materinty bras (en sort og en hvit) på marks and spencer, kjempe komfortable! De har bra ammebher også! anbefaler å kjøpe der på nettet. oppskrift for hvordan å finne din str også! ;)

 

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg lest et eller annet sted.. :)

Men mitt tips er å kjøpe triumph(?), swegmark(?) eller lignende bh`er. De har kjempe-gode støttende bher uten spiler. Jeg har kjøpt mine på lindex, men disse merkene føres jo mange steder. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal det kunne skade melkekjertlene? Jeg bare lurer..brukte spilebh under hele mitt forrige svangerskap, og hele tiden mens jeg ammet. Askyr ammebh'r og synes de gir utrolig lite støtte (har veldig tunfe pupper). Jeg ammet i elleve måneder og hadde ikke noen problemer av noe slag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har også hørt dette. Men håpet jeg kunne prøve meg på noen ammebher med spiler også, da jeg syns bh uten spiler er like ille som å gå uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg store, tunge pupper og synes spiler støtter mye bedre både under svsk og ellers. Ammet også i 11mnd og favoritten var en ammebh med spiler. Er i uke 28 nå, og har melk i begge puppene allerede, så tror ikke det er skjedd noen skade på melkekjertlene.

Er det kanskje melkekanalene du mener? Har hørt man kan få tette melkekanaler om bhen er for trang.

Lurer også på begrunnelsen her. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å gå med vanlige BH èr om dagen ettersom alt klør så veldig. Triumph og sports BH går greit. Har også hørt at en skal unngå spiler under graviditeten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var melkekjertler hun sa...vet ik noe mer på området desverre! jeg synes det er mer behagelig u/spiler med såre pupper da...og føler meg mammaete med mindre pen men praktisk bh, og det er litt koselig *haha*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det jeg og, men brukte bare bh-er med spiler fram til fødsel forrige gang, og så brukte jeg lindex sine ammebh-er Som var litt vatterte etterpå. Uten spiler, de altså. Ikke noe problem med amming. Var værre hvis det var aldri så lite trekk i rommet eller ute, brrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...