Gå til innhold

Bleiebøtte-anbefalinger?


Prinsessa78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt sangenic på førstemann og kommer til å bruke den på den som kommer nå også. Er veldig fornøyd med den, har ikke hatt noen problemer med den så langt iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg dette med bleiebøtte var oppskrytte greier. Det lukter faktisk, og det er like greit å pakke bleien inn i hundeposer og hive det i søpla ute med en gang... Kanskje det stiller seg annerledes for dem som bor i 4. etasje uten heis, men som sagt jeg brukte bøtta veldig kort tid og syntes det hele var noe stort tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker sangenic og syns ikke det lukter men nå har nå alle babyer hver sin lukt da.. Vi har et stykke til søppel spannet ute og trenger ikke tømme bleie bøtta før den er full selv om den står på varme kabler.. Det lukter ikke av vår bøtte så lenge lokket er igjen. Vi bruker den kun til skitt bleier og ikke tisse bleiene siden de posene er så dyre. Men det går også an å bare pakke bleiene inn i brød poser så lenge de er tette lukter det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi fikk 13 bleiebarn på avdelingen min i barnehagen måtte vi kjøpe inn bleiebøtte, det stinka guano over alt, selv om vi pakka dem i plast og knytte dem igjen.

Vi bestilte nok våre bleiebøtter fra en sånn katalog til barnehagen, og jeg husker ikke hva den heter, men kan sjekke det opp i løpet av noen dager, for den er fantastisk. Den lukter det iallfall ikke av..den fantes i tre størrelser. Vil tro at en privat husholdning har behov for litt mindre møkkatank enn det vi har med de storprodusentene våre! :) heh...

Jeg skal iallefall ha bleiebøtte når min lille venn kommer ut! Lukter jo godt av posene også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi kjøpte Sangenic i går på Tøcksfors-senteret til 199,- (svenske), så det er jo en kjempegod deal for de som også skal en tur til Sverige! De har en baby-butikk på senteret der som heter "babyproffsen", og den er kjempbra med mye gode tilbud (inkl bleie-bøtte). Lykke til med shoppingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bleiebøtte da jeg fikk 1.mann, brukte den en kort periode satte den så i kjelleren. Og kastet den etter et par år. Fikk kommentarer på at det luktet rart i leiligheten, vi fant ut at det var bleieposene!!!!!!

 

De luktet kjempisk og ekkelt......

Dessuten er bleiebøtte bare noe tøv, man kan like gjerne ha doggybags og putte dem i søpla................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bleiebøtte til å begynne med sist, men synes etterhvert at det var noe ordentlig tull. Nå legger vi bæsjebleiene i brødposer, lukter ingenting. Og så slipper vi den ekle lukta av de posene man bruker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en som lukter blanding av parfyme og dritt. Bruker den ikke lenger. Kunne godt tenke meg en ny en til nestemann. Ser ut som om alle er fornøyde med Sangenic-bøtta si.

Hva koster bøtta og hva koster posene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Sagenic. Prøvde meg uten til førstemann, men fant fort ut at jeg måtte ha en sånn en. Har bare gode erfaringer med den, og synes ikke det lukter noen ting! Anbefales den altså! Skal bruke den til nummer 2 også! Helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt bleiebøtte til begge barna mine, husker ikke navnet i farten. Tror ikke den kommer ned fra loftet denne gangen, syns det lukter så vemmelig parafymelukt av posene, de er jo også dritdyre......

Tror jeg heller har en rull med plastposer i stellebordet så er jeg kvitt dritten;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sangenic bleiebøtte til førstemann, brukte den en stund, men orket så ikke mer. Etter det har vi bare brukt brødposer, og kastet dem etterhvert. Enklere, og slipper den parfyme-dritt-blandingslukta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde bleiebøtte til førstemann, men den ble stuet vekk på loftet etter noen mnd. Var ikke så deilig med den blandingslukten av parfyme og bæsj.. Nå venter vi nr to, og den bøtta blir nok bare stående på loftet, klarer oss fint uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig kommer ikke til å kjøpe det. Jeg bor i blokk, og har søppelsjakt rett utenfor døra, så jeg kommer bare til å pakke de i pose og kaste de der med en gang.

 

Men har du litt vei til søpla så skjønner jeg deg. Broren min har sånn, de bor i hus, men de har satt bleiebøtta på trammen utenfor døra di, så den lukter nok litt alikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...