Gå til innhold

Jeg blir gæren!!


Mamsen86

Anbefalte innlegg

Det er så mye man må passe på hele tiden mens man er gravid, tror rett & slett at jeg bikker fullstendig over snart! Jeg tenker og tenker og tenker og tenker.. Blir helt surrete i hodet!!

Først var det dette med alkoholen, at jeg drakk når jeg var rundt 7 uker på vei! (Visste så klart ikke at jeg var gravid).. Og så er det dette med røyken, jeg klarte jo ikke å stumpe den med en gang! Og så kom jeg på her om dagen at da jeg knuste albuen min i vinter, så spiste jeg TRE ganske sterke smertestillende (visste ikke at jeg var gravid da heller, bare så det er sagt).. Og nå er det det JÆVLA tullet med hudpleieproduktene!!! Uæææh, jeg tror jeg blir gal snart.. *SuKK*

 

Måtte bare få det ut litt her! Det er så slitsomt å tenke negative tanker konstant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så veldig over dette. Omtrent alle har gjort noe de ikke skulle før de fant ut at de var gravide. Jeg var på fylla før jeg fant det ut, pluss at jeg brukte sterk kortisonsalve, og det er mye verre enn noen uskyldige hudpleieprodukter.

 

Det beste for oss selv og barnet i magen er at vi tar det med ro, og nyter tiden. Det er viktig at vi er i psykisk balanse, og ikke tenker så mange negative tanker.

 

Jeg har bestemt meg for å ta det med ro, noe jeg har gjort siden jeg fant det ut i 5. uke. Da sluttet jeg med røyk, salve og alkohol.

 

Nyt graviditeten! Sjansen for at barnet ditt er berørt av dette er minimal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...