Gå til innhold

Huff,er det dumt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

å gå til lege å spørre om å få sykmelding fordi jeg er VELDIG sliten,og har NULL energi?(er 17 uker)

Har en 2-åring hjemmer som krever mye i tillegg....

Har en tung,fysisk og psykisk krevende jobb,og føler meg helt uttafor når jeg er på jobb.Må tvinge meg til å gjøre det jeg skal og må.

 

Føler meg litt dum ettersom jeg er "bare" 17 uker....graviditet er jo ingen sykdom,som jeg fikk høre masse sist gang....

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er dumt.

 

Gå til legen å få sykmelding hvis du er sliten.

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det til legen . Jeg ville bare ha 20 % sm ,fri en dag i uken . Så jeg kan leve litt uten om jobben også . Det gikk helt fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg jobber redusert(har kun50%)stilling,og MÅ jobbe ekstra for å få det til å gå rundt.

Derfor kan jeg ikkesykmelde meg bare litt.Kan ikke leve på 50% lønn...

 

Tror dere legen vil sykmelde meg fult en stund da?

Hvor lenge ble dere sykmeld av gangen?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk sm 20% slik at jeg kan gå hjem litt tidligere hver dag.. det hjelper det også.. er du sliten så gå til legen basta!

husk at du trenger energi til når babyen kommer også.. utrolig dumt å være utslitt da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg ville sjekket ut dette med trygdekontoret. Det er litt forskjellige ordninger der som gjør at den lønnen du mister blir kompensert, men vet ikke hva eller hvor mye. Har ei venninne som jobber 50 % og som vurderte sykemelde seg. Trygdekontoret kunne da sette henne over på noe som gjorde at hun ikke tapte så mye inntekt pga alle ekstravaktene.....Men hun var i slutten på svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg forhøre meg litt ang. dette....er slitsomt å MÅTTE jobbe minimum 80%.

Takk for svar alle sammen!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...