Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere hittil da, jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 23 fullgåtte uker i dag og har gått opp 6 kilo siden før jeg ble gravid. Og 3 kilo siden siste kontroll i uke 11

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 16 og har ikke lagt på meg noen ting, til tross for at magen min er stor allerede.Får ikke på meg vanlige bukser lengre. Men jeg er ikke så veldig opptatt av vekten heller, og tenker at kiloene kommer vel når de skal:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he....jeg slår dere hele gjengen-)) Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 14 kilo!!!! Veide bare 45 kg før jeg ble gravid, så jeg ønsker hver kg velkommen, og håper at minst ti av de blir igjen etter amming-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 og har lagt på meg 3,5kg.. Pupper og mage!! Det er bare koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22+4 idag, og har gått opp cirka 5.5 kg :) har gått opp 1,5 kg på de 3 siste ukene...men er vel i den største vekstfasen nå, iallefall iflg det jeg har lest =) Kiloene som vil komme, de får bare komme... så lenge beibien min er frisk og rask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 19 og har 4,5 kg.

sist gikk jeg opp nesten 20 og tok av meg 25 og noe så jeg er ikke så veldig bekymra for vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra uke 8 og til uke 24 har jeg lagt på meg 4 kg... Men tror faktisk jeg la på meg noen kilo allerede før uke 8 også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 60kg da jeg ble gravid med nr.1. Da jeg ble gravid med nr.2 3 mnd etter at han ble født, var jeg 55-56kg.. Det er sikkert mye pga amminga og sånn, vet derfor ikke helt hvor jeg skal begynne å telle kilo.. det som er nå, er at jeg er 63 kg, og i uke 24. Tror kanskje det blir mindre denne gangen.. tror ikke jeg klarer å nå 70kg slik som sist.. men totalt sett blir det sikkert like mye, siden jeg var mindre når jeg ble gravis... gosh.. kompisert dette her..

Bye bye! Skal spise kveldsmat.. rista brød med deilig kakao!!=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...