Gå til innhold

Nummen og kald i det ene benet...?


Turbotrollmor

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 21 og har litt bekkenløsningproblemer. Dette går først og fremst på at det gjør vondt rundt halebenet når jeg sitter og når jeg reiser meg opp.

 

De siste dagene har jeg fått en rar, nummen følelse i høyrebenet. Til å begynne med var det så svakt at jeg lurte på om det var innbilning, men i går ble det veldig tydelig, og på kvelden og i natt var det direkte ubehagelig. Det kjentes hele tiden som om benet holdt på å sovne. Nå er det litt svakere igjen.

 

Følelsen fortsetter også oppover ryggen og utover i armen på samme side, men der et det mye svakere.

 

Jeg har *litt* 'generelle' smerter nederst i ryggen og er litt stiv, men ikke så ille.

 

Er det noen som har vært borti noe slikt, eller som vet hva det kan være?

 

Jeg setter veldig pris på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

ta en tur innom legevakten hvis det ikke bedrer seg eller bestille hos fastlegen. Dette kan være greit at noen ser på.

 

God bedring!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har helt siden jeg oppdaget at jeg var gravid vært plaget med at jeg nesten sovner i det høyre låret mitt. Til å begynne med var det bare når jeg lå helt flatt på ryggen, men etterverdt har det også oppstått når jeg ligger på siden.. Skikkelig ekkelt! Har nå de siste ukene også vondt i halebenet når jeg skal reise meg fra en stol..

Spurte legen min hva dette kunne være og han sa at det kan oppstå slike plager under graviditet. Nettopp fordi bekkenet og systemet rundt er så utsatt under denne utviklingen..

Jeg har ikke kjent noe oppover ryggen, eller ut i armen...

Spør legen din ved neste kotroll du, så er du sikker på at det ikke er noe alvorlig galt. :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...