Gå til innhold

Hurra, bare 100 dager igjen!!!


Elle Vilde

Anbefalte innlegg

Synes nesten det er litt skremmende hvor fort dette går, jeg! Synes ikke det er så lenge siden det var 200 dager igjen... - Og når de 100 dagene fra 200 til 100 har gått så fort, vil sikkert de neste 100 gjøre det samme - og kanskje blir det bare 86 dager... Tror kanskje det er på tide å begynne å forberede litt til babyen kommer... Har kjøpt søskenvogn, siden vi har en toåring fra før (var på tilbud), men ellers ingenting... Tror nok jeg snart skal begynne å gå gjennom babytøyet og utstyret og sjekke hva vi egentlig trenger... (sikkert ikke så mye, men har nesten bare rosa, så trenger nok litt nøytralt tøy også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er kjempegøy!!! Forrige graviditet varte en evighet synes jeg, mens denne bare raser av sted! Kommer nok til å få sjokk når jeg skal føde... Oi, er graviditeten allerede over... Synes det er så koselig å være gravid. Husker jeg savnet så veldig sist gang å kjenne sparkene og bevegelsene inne i magen, husker jeg tenkte at jeg gjerne skulle hatt jenta mi både utenfor og inni magen på en gang... Blir utrolig spennende å få en baby til, og utrolig koselig! Følger godt med på nedtellingen jeg også, vet alltid hvilken uke+dag jeg er og stort sett hvor mange dager det er igjen til termin. Gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig er det at det endelg begynner å gå litt unna. Har selv bare ei uke og en dag igjen før jeg hopper over til 3.trimester. Er min første dette, så jeg har ingen ting å sammenligne med, men må innrømme at jeg synes det går mye fortere nå enn det gjorde i starten.. Litt sånn så nært, men samtidig så fjernt nå for tida. At tida går fortere nå har sikkert med årstida å gjøre; sommer, sol og lys!! Herlig, men også litt skummelt; plutselig er h*n der og skal ut.. Spennende! Vi gleder oss vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...