Gå til innhold

Full fart!!


yr<3 med 2 gutter!

Anbefalte innlegg

Det er med stor glede jeg kan melde om stor ståhei i magen min i kveld! Astronauten vår har danset, eller noe annet som har ført til at magen min har hoppet rundt siden i halv 7-tiden i kveld. Jeg har tatt det med ro i kveld, ligget på sofaen og sett på tv og lest - og beundret magen min som har beveget seg kraftig hele tida!! De små pausene ble selvsagt avviklet i to omganger; begge mens min kjære samboer, og den stolte, vordende far, satt å så på med hånda på magen min.. Da var det helt tyst - i to omganger. Men, de gamle er eldst, he, he, og i siste runde "tok vi innersvingen" på astronauten og "fatter'n" fikk både se og kjenne på vidunderet.. Akkurat nå er det stillstand, men alle solemerker (les: de rutinene jeg mener så smått å ha oppdaget) tilsier at det kommer mer senere, når vi en gang har lagt oss i kveld.

 

Helt vilt og rasende festlig, kan ikk ehuske sist jeg har ledd så mye på et par timer en skarve fredagskveld.. Kos, kos, kos, og hviken lykke!!! ;D

 

Ønsker dere alle sammen en flott pinsehelg!! Kos dere masse!!

 

*smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres koselig ut! Sambo er som vanlig bortreist så jeg nyter sprell og mage alene på besøk hos vordende besteforeldre. Koselig det også i påvente av at papen kjem heim. :-)

 

God pinsehelg til deg også Yvvis!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk!!

 

Kommet vel hjem fra.. Sveits(?), Lilje? Har ikke registrert like mye aktivitet fra deg som vanlig her inne, så jeg "vart nesten litt skræmt".. :? Vel, fint å ha deg tilbake!! Håper dere har hatt det fint. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...