Gå til innhold

Luft i magen!!!!!


MaSi Mon

Anbefalte innlegg

Å, gud, jeg tror jeg sprekker !!!

Er så veldig plaget m oppblåst mage på kvelden, det gjør så vondt og er innmari ubehagelig, og ikke kommer det noen vei heller! Er bare 15 uker på vei, men hver kveld ser det ut som jeg er 6 mnd.

Er det noen som har noen råd ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Har det akkurat likt sel også, og det er jo så vondt! Har dessverre ingen råd å gi deg, har ikke funnet noe som hjelper. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ingen gode råd, men på meg gikk det over. Slet veldig med treg mage, mye luft og mage som ble skikkelig oppblåst på kveldene de første månedene. Er i uke 23 nå, er bare plaget med oppblåst mage innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har treg mage i tillegg anbefaler jeg å ta litt Laktulose fra apoteket for å få i gang systemet. Om du liker svisker spis et par til frokost og et par til kvelds. Drikk et glass Biola (yoghurt, surmelk og cultura virker ikke så godt) hver dag, den med bringebær er god!

Ellers MYE,MYE vann!!!

Det siste tipset er å gå tur, om du hjelper naturen litt på vei med det jeg har foreslått og i tillegg går en spasertur (nok med et kvarters tid)...eller om du har trapper som du kan gå litt opp og ned i løsner det!!!

Men husk at det kan bli litt verre før det blir bedre, men akk hvor godt det er når det løsner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...