Gå til innhold

Halsbrann......


MarsbebisogMathilde

Anbefalte innlegg

Andre her som er plaget med det samme?Er spesielt plager av det på ettermiddagen/kvelden.Har hørt at har man halsbrann så får man baby med masse hår, noe som har erfaring...Skal på ultralyd neste uke, blir veldig spennende, er da 18 uker på vei...har ikke helt bestemt oss om vi vil vite kjønnet enda, men spennende blir det.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har såvidt begynt å få det - var veldig plaget i forrige svangerskap, særlig på slutten. Det var helt himmelsk etter fødselen, da jeg plutselig kunne spise normalt igjen!! Anbefaler gaviscon (fås kjøpt på apoteket), smaker ikke så godt men funket ihvertfall på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir halsbrannen værre bare jeg snur meg i senga. Da føles det som om det renner over. Har fått anbefalt lovehearts. Så rart som det enn høres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såvidt begynt å få det igjen, var fryktelig plaget forrige gang. Misbrukte Gavicon og drakk litervis med melk:) Når fødselen var over var alt borte, og jeg voktet appelsinjuicen med mitt liv på klinikken, snerret til alle som kom i nærheten:)

Men jenten min hadde knapt hår før hun ble 2,5, så vet ikke helt med det,nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt det..nårtid fikk dere det?når jeg forteller at jeg har det så synes alle at det er veldig tidlig...er i uke 17.Har halsbrann noen sammenheng med kjønnet man får?Hva har dere fått som har vært plaget med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig plaget i dette og forrige svangerskap. Fikk jente sist, er 14 mnd nå, og fortsatt nesten skalla. Så i mitt tilfelle har det lite med hår å gjøre. Startet sånn ca rundt uke 16 sist, økte fram til fødselen og så forsvant den helt.

Denne gangen venter jeg gutt, og hadde halsbrann omtrent fra starten. Så for min del er det heller ikke avhengig av kjønn.

Lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halsbrann har ingenting med hverken kjønn eller hår å gjøre. Jeg også trodde det sist jeg gikk gravid. Hadde ikke halsbrann og regna derfor med at mitt barn ikke kom til å ha hår. Men det viste seg å være helt feil. Lille gutten min hadde masse hår. Der var jo litt overraskende da. Ikke det at det gjorde noe da..... Har aldri hørt at halsbrann skal ha noe med kjønn og gjøre. Det var nytt for meg. Men nå er det mange sånne "rykter" som går som det egentlig ikke er så mye hold i.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var kjemplaget med det forrige gang....det var skikkelig ille...men det hjalp litt å drikke melk når det ble sånn....

 

hehe ang. hår...tja jenta mi hadde 5cm på hodet masse tykkt sort hår da hun kom til:)

 

har hørt at man som regel er mest plaget med det om det er ei jente i magen.....

 

er heldigvis ikke plaget enda denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap fikk jeg det sent, og han hadde nesten ikke hår før han var litt over et år.

Nå er jeg i uke 24 med mitt andre barn, og har halsbrann hele dagen. Jeg bruker Novalousid som fåes kjøpt på apoteket. Den funker bra, og smaker godt ( peppermynte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...