Gå til innhold

Hjelp meg med vognkjøp!


L_mamma

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kom over et tilbud i dag på ei brio kombivogn. Pris 2999, 2004-modell. Har lagt den av ut dagen, så det haster med tips. Noen som har erfaringer med denne vogna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg hadde brio kombi til sønnen min og var veldig fornøyd. Denne gangen tenkte jeg å kjøpe teutonia mistral fordi jeg har hørt veldig mye positivt om den og det er ganske begrenset tid man bruker bagen likevel. Denne vognen har man fra nyfødt til man ikke trenger vogn lenger og det gjelder forsåvidt med en kombi også men man pleier oftest å kjøpe en sportsvogn etterhvert uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Brio kombi 2004 modell. Vi kjøpte den ny da vi fikk Lisa i 2004. Vi skal bruke denne vognen til lillegutt også, og vi er veldig fornøyde med den.

De aller nyeste brio-vognene kan regulere kjøreretningen med et lite klikk, men bortsett fra det, så fungerer de helt likt de gamle.

 

Hvis du vil kjøpe brukt vogn, så er dette en vogn jeg anbefaler.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det var faktisk ei ny vogn, på brio-butikk. Men har vært litt rundt i dag og sett på vogner, og ble så usikker at vi valgte å vente. Har veldig lyst på emmaljunga cerox eller classic. Vanskelig å velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...