Gå til innhold

IGJENSKRUDD BEKKEN


ainamamms

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har opplevd noe av det samme som meg, som kan gi meg noen gode råd?

 

jeg var utsatt for en alvorlig bilulykke for 2 år siden. jeg fikk bekkenbenet mitt røsket bort fra ryggraden og bekkenet ble skjøvet opp 4 cm, det var også 4 veldig ustabile brudd i bekkenet. Så i dag sitter jeg med 2 jern plater som er skrudd fast med 16 skruer.

 

Er det noen som har opplevd, eller har et bekken som ikke fungerer som det skal? JEG TRENGER SÅRT RÅD

 

jeg er faktisk livredd om dagen, redd for at jeg må bli lagt inn tidlig fordi ikke bekkent mitt tåler dette her, jeg er redd for å ikke kunne bære frem flere barn. jeg har så sinnsykt angst for at det ikke skal gå bra med ungen pga dette....

 

er det noen der ute som kan roe meg ned litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei skjønner godt at du er bekymret... Har jobbet mye med mennesker som er operert i bekkenet, og du har sannsynligvis et meget stabilt bekken nå, mer enn de fleste.. Har dersverre liten erfaring med hvordan det er når man blir gravid... Jeg vil tro at du ikke vil få den uvidelsen av bekkenet som er normalt ved en graviditet, bekkenløsning.. og kanskje må føde med keisersnitt...?

 

Ta kontakt med sykehuset og få snakket med en av legene som opererte deg... de kan helt sikkert forklare deg bedre om hvordan du skal forholde deg til dette...

 

Det er i hvertfall viktig å opplyse om dette, når fødselen nærmer seg...

 

Beklager at jeg ikke kan komme med noen mer konkrete råd... men er helt sikker på at det ordner seg... når det har gått så lang tid som to år, så har det vel fått mulighet til å gro ordentlig...

Ønsker deg masse lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for innlegget dit, det betyr mye for meg dette.

 

joda det har gått en lang stund, og det går kjempe bra med meg, og det er som du først anntok, jeg må bli tatt med keisersnitt, men det er en billig pris å betale, i førsten var jeg redd for jeg ikke kunne få barn i det hele tatt.

 

men jeg skal få fødeplass på ullevål der jeg ble opperert, fikk først avlag på søknaden min, men så ringte fastlegen min inn dit, og hun vi snakket med der sa at om det var noen som skulle inn dit å føde så måtte det være meg, så jeg ble iallefall veldig betrygget der. det å føde der hvor jeg ble opperert er betryggende.

 

tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...