Gå til innhold

Vi baker ei kake jenter. Så er vi blide!!


Lille sol@ med Frida

Anbefalte innlegg

Puh.. Nå har jeg vaska ned badet...., fikk ånden over meg...

Så begynte jeg og tenke......: Enn hvis alle som går hjemme og har mulighet til det baker ei kake i dag, og for de som har lyst kan de også vaske litt i huset... I tillegg er det viktig i dag at alle er så blide som vi kan få blitt. Prøve så godt vi kan.... tror dette får en smitte effekt på de som møter oss jegg... Nybakt kake, shinet hus og bli som ei sol!!!!

Jeg skal bake fylte horn.. Enn dere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vil bake?, slik at vi får: "hva har skjedd da? alle som er gravide baker i dag torsdag 1 juni"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er god, men jeg er dessverre på jobb så det blir ikke nybakt kake til "gubben" i dag. Men jeg kan jo forsøke å være blid :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går du på?:)

Jeg og vil ha!!!

Hehe..neida..

Har gjort unna litt klesvask å ellers rydda litt her å der, skal snart sette igang med vasking av gulvene, men mangler entusiasmen din!!!!

Ehh..kakebakinga kan jeg vel egentlig droppe, da jeg garantert har spist opp rubb og stubb innen noen kommer hjem!

Meeeeen det hørtes utrolig godt ut da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylte horn !!

naaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm.....det frista jo ikke !!

Kanskje jeg skal bake det en dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir inga baking her, men jeg har kastet meg inn i rundvasking med dødsforakt. I går etter jobb vaska jeg badet, nå er det kjøkkenet som får unngjelde.. Er ferdig med å rime av fryseboksen.. Bare litt i kjøleskapet igjen.. Og vegger og tak og det.. Selvsagt, men nå går det unna! Og på toppen av det hele, vaker klær og henger ut også.. Og, så et jeg på BIm i "pausene".. He,he..

 

Tjo-hoj, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan bake mye jeg, men da må jeg rydde kjøkkenet først og denne gangen orker jeg ikke gubben har ikke skylt oppvasken etter seg og han var alene noen dager så benken er full av herlig klin.

 

men kansje jeg skulle likevell så jeg kan bake og nyte noen boller.

eller en blåberpai. har en sånn ferdig pakke. noen som vet om den er noe serlig har ikke prøvd sånn før men det høres jo godt ut.

 

ok jeg er overtalt da stabber jeg ut på kjøknet og gjør det skinnende rent for så å bake nam nam.

 

gubben har hatt sin siste eksamen i dag så da er deyt endelig ferie. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det er flere som er med meg... dere som jobber kan jo kjøpe med ei kake hjem i dag.. kast pappen og smil videre.... overbevist om at det hjelper... Eller stek vaffler med vaniljeis til mmmmmmm...

Jeg har satt bolledeigen og skal fylle hornene mellom plukking av klær på div rom... Guttene røyter klær.... Mannen også..

Har støvsuget nå, og da skal jeg komme igang igjen.... Bli med flere da.. Må holde motivasjonen oppe vettu......GO GIRLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kuuuuuult sjiga!!!!

Føler liksom at vi er flere som baker og får gjort litt sammen jeg nå....

Blir så innmari deilig etterpå... Så blir andre også glade...

KNALL!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bak da vel..... kommer innom på denne tråden om ca en time for å se om du har startet....Med sjokoladekaka ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...du var skikkelig entusiastisk ja! Skulle ønske jeg kunne shine huset og bake kake, men den gang ei. Har bl og skal helst ligge så mye som mulig. Husarbeid er fy-fy og det er så vidt jeg klarer å hjelpe mannen min litt med middagen. Setter en barstol inntil komfyren så kan jeg steke og røre litt, det er det jeg får gjort.

 

Heldig du som er i så god form, håper det varer da :) Kos deg med fylte horn hørtes godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cielo!!! du kan tegne ei kake, eller to....

Så kan du prøve å ta frem støvsugeren og sette den midt i rommet, la den stå på en time så samles det da masse i den også... (dette gjorde sønnen min på 8 når jeg ba han støvsuge rommet sitt) Men blid kan du være, hvis du ikke har en smertefull dag da!!!

Da har du også vært med på bølgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NAM!!! men jeg har akkurat proppet i meg med masse is med sjokoladesaus på, har verdens svarteste samvittiget for alt husarbeidet jeg utsetter!!

HJELP!!! Jeg kommer til å se ut som en elefant i oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert godt... jeg baka like godt ei kvæfjordkake i tillegg til horn jeg... Så stolt, for den ble knallbra... Møllerens ferdig på 123...

Det er den beste kaka mannen min vet om......

 

Er ikke sent å trylle frem ei kake enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakte kake i går jeg , har vært blid som ei sol i dag, mne vaske gulv har jeg fått forbud mot pga bekkenet..Kanskje like greit, for jeg klarer jo ikke gå skikkleig påfler dager etterpå,;)

Men det ble kake i går, som ble spist i dag .. NAM.. ostekake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL HA IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! med sjokolade saus på.. åhh.. nam.. men jeg er så redd eg ser ut som en elefant i oktober.. fant to nye strekk merker på lårene idag... hoff... men jeg prøver å ikke bry meg.. etteralt,, lille jenta er jo verdt d=) tror det blir is etterpå jeg=) klarer ikke la være=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...