Gå til innhold

Fant kule mammatopper på Floyd /Lime butikk....


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Var innom Cubus igår for det var noe billig der, siden jeg ikke skal ha klærne så veldig lenge så vil jeg ikke bruke for mye peng.

Men ble sååå skuffa da jeg tok med noen søte gensrer og topper....

Jeg så ikke ut - flyter ut og alt... Enten så er det noe galt med speilet eller så .....ja ser jeg ikke ut ;o)

 

Ble veeeldig deppa - tenkte at det er best å prøve klær når magen har kommet så man kan se hvordan det ser ut.

 

Men ble med inn i en Lime butikk på et kjøpesenter, skikkelige kule manne klær - men innerst er det en jenteavdeling med klær fra en butikk som heter Floyd..Skikkelig kule og dyre klær, men ikke beregnet for mammaer :o) Var opphørssalg på 50 %...så hvorfor ikke prøve....

Jammen satt dem ikke fint !! Kjøpte 3 dritkule topper som kommer bare til å bli bedre når en mage kommer !! Den ene stramme lange toppen var faktisk slankende !! Holdt inne flesket og strammet opp og hadde sånne kule greier ved hoftene og skjulte valker - blir skikkelig kul med en gravidmage.

Endelig har jeg en god følelse av å være gravid :o)

Er ikke lett å finne klær i overgangen fra å være oppblåst til man snart får en liten mage.....

Bukser kan jeg baaare glemme.....må vente litt til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei da... floyd er favorittmerket mitt, men kan ikke drømme om at det passermeg nå??

de er jo litt tighte da??? Men utrolg bra om du føler deg på topp... det gjør så mye med humøret og selvfølelsen... Man blir iallefallfinere om man fremhever magen sin... jeg har skikkelig stor mage fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....jeg er nok en fersking !!

Er bare 12 uker på vei....

Men to av toppene hadde empire liv og tynt stoff og er veldig luftige for magepartiet - så jeg tror jeg kan ha dem ganske lenge. Så sant magen ikke blåser seg opp som en varmluftsballong !!

 

Alt annet kan jeg bare glemme - klær som er tettsittende føles ut som en tvangstrøye. Ikke at jeg har prøvd en slik altså !! hehehe.....

Derfor må det være luftig for magen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok ikke så oppblås da, bare littegrann...

Men det jeg mente var at topper som er litt ettersittende er finere enn topper som ikke er det... Man ser gravid og ikke feit ut.... Men det kommer litt senere til deg da... Det er litt hverken eller der du er nå... Ser ikke gravid, bare kvapsete... Uff ler, var ikke meningen å si at du så kvapsete ut da... Nei, nei, nei... Jeg følte det når jeg kom like langt som deg, derfor er det supert at du har funnet knæsje topper...

Er jeg rodd i mål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha....men jeg ser kvapsete ut !! Jeg er midtimellom ingenmannsland. Det er det som er frustrerende....

Men skjønner hva du mener med slike topper - ser bare større ut da.

Den ene kan kanskje bli slik - derfor må jeg bruke den inntil magen blir en viss størrelse.

 

Du er rodd i mål ;o)

 

Var på kjøpesenteret og ble sjokket....så ei høygravid dame som så veldig sjaskete ut med slitte treningsbukse, slitt t-skjorte som faktisk ikke var dradd ned over rumpa, hvite tennissokker i sorte sandaler, og ei annen med trenings bukse, "silke" topp med empire liv i vanilje og en rød treningsjakke..... Og magen stakk ut - sikkert enda verre med det stoffet som ikke gir etter.....

Tenkte at jeg måtte gjøre en innsats og prøve å se noenlunde ok ut etterhvert som magen kommer - enda det frister med store posete treningsbukser og svæææære treningsgensere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, det var meg du så!!!

 

Neda... jeg er i så godt fnisehumør skjønner du...Selvfølgelig virker det fristende å gå i digre klær, og noen trives med det....

men jeg vil så gjerne prøve å se litt grei ut. så jeg legger sjela mi i å ordne meg litt om morran.... Og vips så er det mye bedre alt sammen...

Jeg synes det var værst rundt 12-14 uker, men så kom kulen og alt ble bedre... Jeg jobber som barkeeper og vet jo at oss gravide ser flotte ut... Har jo hatt mange gravide gjester og kommentarene til menn og kvinner når de har forlatt disken er jo flotte, med et sånn fint blikk, der man ser ut som man lengter på et vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wææææ - du må ikke skremme meg !!

Var så redd for å skrive det itilfelle den personen så innlegget. Fordi hun med den røde treningsjakken så at jeg kikket på henne og begynte å dra jakken rundt seg og stoppet litt opp og så ille berørt ut. Jeg ble sååå dårlig inni meg - for det var ikke slikt ment. Jeg så faktisk på magen - fordi jeg har blitt litt mer hekta på å se etter gravide damer. Skulle ønske hun faktisk snudde seg og kikket på meg - for da hadde jeg smilt for harde livet til henne.

 

Takk skal du ha !! Mellom 12 og 14 uker ! Jeg er midt i det !!

Og er så frustrert. Stakkars gubben som godsnakker med meg og sier han synes jeg ser flott ut - eeehh....jeg er ikke blind enda jeg er gravid. Jeg klarer å se speilbildet mitt.

Hehehe....men nå ser jeg antydninger til gravidmage, så jeg regner med den kommer fra uke 14 !! tiihiii.....

Er veldige fnisete til tider jeg også ;o) må være hormonene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... "ler" Nå ser jeg deg for meg,der du prøver fortvlt å ro deg i land... Uff.. Tror vi kan trøste oss med at vi ser flottere ut enn vi føler.

Og når kulen kommer. Går du nok rundt og vagger som ei stolt hønemor... Da føler man seg faktisk flott ei stund.. Det er jo ikke lenge til for deg nå da.Kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....fikk en liten støkk i meg !

 

Jeg gleder meg til magen ja :o)

 

Ha en fin dag i dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...